11/8 Masta Ace @ Amager Köpenhamn
Kbh 11/8: MASTA ACE (USA) + STATIC & NAT ILL (DK) Live in Copenhagen: MASTA ACE (USA) + STATIC & NAT ILL (DK) Amager Bio, Copenhagen August 11, 9 pm (doors open at 8 pm) Tickets at www.billetnet.dk from monday June 19. More info at: www.amagerbio.dk or www.scratch.dk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Entré: kr 170 + gebyr (i døren kr 200) Forsalg: Billetnet 70 15 65 65
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja det är härligt
lurade tre och försvann
har jag redan sett :D
-ROBiSH (the schematic gemini)..... http://www.soundclick.com/robish cerebellum.of.christ.entertainment
om han kommer till köpenhamn då, så kommer nog någon arrangör i skåne/ sverige lyckas fixa hit honom..
http://www.myspace.com/choysmusic
det kommer nog inte att bli så. han kommer att åka till STHLM igen som mest. Vill man se honom kan man lika gärna åka ner till DK.
whoopzidoo
man får hoppas på det bästa!
http://www.myspace.com/choysmusic
Don't forget my Swedish friends ... :o)
komer fan va hemma tills detta! niice!
Masta Ace feat. DJ A-Vee, Wordsworth og Strick
Rapporterna från Oslo igår talar om ett asfett gig. Är sjukt sugen nu!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
DET BLIR KAOS!!!!!!!!!!! M.A IT'S BEAUTIFUL !!!!!!!!!!!
Mixtape OUT NOW! Featuring DJ Lp2, Jim B, Dj Netik, DJ Bobbybob, Faye Medeson, Artform etc..buy at: www.myspace.com/mctia
nån mer från skåne som ska dit ^^ ? ska bli sjukt fett
jag ska dit
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
Hur hittar man till Amager förresten? Ge mig en guide som jag fattar efter ett antal pilsner!
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
kan man köpa biljetter i skåne ? såg nått om att biljettnet har återförsäljare i malmö bland annat...men hur funkar det då ?
House is hiphop on fast forward ..
va har dom fucking crap bruden i telefon när jag snackade med dom sa att det e 99% shure det itne e utsålt så det va bara att dyka upp ^^ men om man kan köpa i malmö så e det klart att jag vill göra det var nånstanns såg du det
dom har ett återförsäljningsställe i malmö såg jag på deras hemsida, men jag ringde dit och då sa dom att det inte funkar just nu med den servicen...så det blir att köpa i dörren...men funkar för mig med....
ja så länge m,an kommer in så ^^
Just show up at the door from 8 pm! Tickets at the door ... If you come from Sweden, take the train to Copenhagen H, and then bus no. 2A, 5A or 250S. Get off at Øresundsvej.
skitbra ! tackar..
Ahh det kommer bli fetaste.
då va det snart dax ill be the drunk guy in the middle see u there ^^
mm kommer bli cp nice...synd det regnar som helvete...
japps nice vart d...lite kass ljud bara, vissa låtar hörde jag bara bas och ingen annat...som acknowledge typ...men va helnöjd ändon...
Mmm riktigt fett, men lite kasst ljud. Brooklyn Masala och Good Ol Love på slutet.. rysningar. Jag är jävligt bakis idag.
mm jag e också cp bakis... jävla danskar har ingen aning om drinkar, när man beställde det man får i stort glas här hemma, fick man i litet glas , bara sprit och inget blannevatten .... whut ? nat ill och static va hur fett som helst också...vart kan man hitta deras musik ? hemsida ?
Ja förbandet var riktigt tungt, visste verkligen hur man fick igång publiken. Schysst samspel mellan dom. Danskarna vill bara supa ner en så fort dom hör att man är svensk, tror det är kruxet MaKkan..
hehe kanske sant...dom lyckades rätt bra med denna svennen iaf...
Masta Ace e en cool snubbe som levererar glad och fet hip hop med medvetna lyrics och hårda beats på scen o ger allt!alltför underskattad inom hip hopen enligt mig......hur som helst en catchi show med postiva vibes och feta joints som inc ride,beautiful,.good ol love,da grind,dont understand,m.m.märks även att han uppskattar verkligen sina fans och publiken så d ska va:D !