I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

04/11 Fest för Djuren @ aktivitetshuset

Klubb & Konserter - Skåne

2006-11-01 07:20

04/11 Fest för Djuren @ aktivitetshuset

15.00
Politik - Gratis entré

Föredrag
filmvisning(Behind the mask)
Lyxmiddag

20.00
Spelning - 50kr (allt plus går till djuren)

When we fall(passionerad HC)
Grioa(Västerås hiphop)

22.00
All Night DNB-Club

Moonbass
Haywire
Grittey
Camonition
Grinaid
+ Guests

Aktivitetshuset
N. Grängesbergsgatan 14.
Entré: 50 kr

MDAs hemsida

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-01 10:59
Vilka djur?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-11-01 11:43
Om du kollar länken längst ner så får du se vilka djur=)

2006-11-01 23:06
Ändå rätt oklart tycker jag.kan ingen precisera?

2006-11-02 07:30

festen är en stöd för djurens rätt,, det är en stödfest för pälsdjuren som blir päls på kärringar, djuren som blir testade på för våra skönhetsprodukter, och gåsen som tvångsmatas med rör ner i halsen för att växa i fysik och få bra pris på sin lever m.m.

2006-11-03 12:38
Fest för mink ,kanin och gås borde det med andra ord stå.Eller rättare sagt..."Fest för vissa minkar ,kaniner och gäss"

Jag menar man vill ju veta vilka man ger sitt stöd till eller hur?

2006-11-03 14:03
du verkar va rätt intresserad av djurfrågan så kolla igenom hemsidan, du lär hitta mer svar där. jag är varken medlem i MDA eller har fått mer information. ska bara spela där. kan dock garantera att det blir en sjukt rolig kväll!

huvudsaken är att det är djurens rätt i samhället som gynnas av festen.