19/4 - Sugar Hill Gang @ Jeriko!
19/4 - Sugar Hill Gang live på Jeriko! För er som inte har sett det TORSDAG 19 APRIL The Beatbox & C/O proudly presents SUGAR HILL GANG - "Masters of the Old School" Europe Tour 2007 Kl. 20.00 Spångatan 38 Jeriko Malmö Support dj: Janniz (The Beatbox) Förköp: 175:- på Kulturcentralen (www.kulturcentralen.nu ), Sneakers N Stuff (Amiralsg. 19), Combination (Storgatan) i Malmö samt Holiday i Lund. Verkar bara vara denna spelningen i hela scandinavien.
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
skåne goes old school!
http://www.myspace.com/choysmusic
148 biljeter kvar av 150 ^^ jag åker in nu direkt och köper 5 ^^ you guys better hurry up jag vet typ 10 till som ska dit they are gonna go out fast^^
Rullator på scen for president!
big up janniz o rza. toung bookning!
twitter.com/dj_shirkhan
tungt..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
finns 95 biljetter kvar, me n the girlz gon be there!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Köpte ett par nyss Tillgängliga biljetter: 82
Fan en skam att det är inte mer intresse.
Borde sälja slut på en timme.
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
Fet bokning! De lär garanterat bli slutsålt men de tar lite tid innan folk reagerar..
http://www.twitter.com/sammyksafari
varför säljer de bara 150 biljetter? =(
Någon som vet nåt om ålder?
Tror folk under 18 får komma in för om jag minns rätt är det separat bar.
mellanöl
jaja, men det är inget 20 eller 22 eller nåt annat galet?
150 har dom väl gett till kulturcentralen.. Sen har combination en bunt osv.. Så det är nog mer än 150 biljetter släppta i förköp. Skulle vara mer logiskt att sälja alla biljetter utom 150 i förköp o sälja dom i dörren.. mellanöl P22 Jag tror inte de är fri åldersgräns.. Skulle tippa på 20..
Bought, blir nice.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
seized
det är alltså inte 20, utan 18 som gäller?
Du det har jag ingen aning om... Men det borde väl vara lugnt om man har förköp?
Ja, borde ju stå om det var över 20. Tror tom det är lungt för folk under 18
jag undrar även om det bara är konsert o sen är de slut eller om det blir klubb efteråt ??
antagligen klubb, brukar vara så
I'm tired of being shot down, put down and dissed. I wanna be picked up, held tight and kissed.
i got my ticket, see ya'll there
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Läste i ngn tidning att det skulle vara klubb, eller iaf dj - före & efter konserten.
Yeah baby! Jag och Monthana kommer vara där! :)
At the gates of Eternity...
Snart är det dags :) Back to the classics.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
malmö kidsen sover alltid på sånt här hahaha...even when they see em....live... fan måstese om köra rappers delight :P
Yeah :) Hoppas få se ett fullsatt Jeriko denna kväll. Absolut skulle vara ball om de körde klassiker som: Rappers delight, Jump on it, 8th Wonder eller Apace! What up.
Jag tror nästan ni kan räkna med att dom kör rappers delight och andra klassiker..
coool (: fel av mig apache & jump on i är samma låt. är denna dag en lördag?
Blir inte av för min del, har två biljetter till salu för den intresserade.. reducerat pris såklart, skicka ett pm till mig
ask Beavis, I get nothing Butt-head
jag är pepp på två biljetter ifall någon vill sälja
På Torsdag!
yea!
I'll be there! We go dang diddy dang di-dang di-dang diggy diggy
But for what it's worth yo, I got no regrets
åååh I'm so excited! Hoppas de kör Kick it live from 9 to 5 :D
Sugarhill Gang eller Releasefest för ny skiva i Köpenhamn där gratisspriten rinner som floden Nilen ... :/
äsch, sprit är överskattat
insläpp 20.00 antar jag, och på scen framåt 10 ? eller är de gamla gubbarna sugna på att gå hem tidigt?
...ooohhh can't wait fo sugar hill to put the spell on malmoe with they skillz!! men ey ey..e d nån som vet vilken tid dom kommer stå på scen?? *peace*
SunTzu Skall du och Matte komma? :D
monthana haha, jag och några andra polare ska komma, dock inte matte :/ du med eller?
SunTzu Oh okay. Jag skall dit med bror och Felici-JAH. See you there then!
EY vilken tid träder de fram yaaaa?
Master Gee <3
Fyfan vad fett det var. Fotade en del som jag lägger upp imorgon
haha riktigt jävla roligt. sjukt att de hade en halvtimmes danstävling haha.. man glömde till slut vad de kom hit för! ;D kul o ha sett SugarHill gang!
Bruden som dansa som nummer 2 var sjukt het
Skit i dansen.. Tycker helt klart dom levererade över förväntan.
Riktigt fett! Old school på riktigt.
Vem fan var the crazy dancer i gult? Jag blev ledsen när hon gick upp för att tävla :\