I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

28/4 House / Electro Helsingborg nu på lördag !

Klubb & Konserter - Skåne

2007-04-27 20:12

28/4 House / Electro Helsingborg nu på lördag !

Imorgon lördag gästar DJ Fadde (house/electro) hemmadjn Ilir på THe tivoli i Helsingborg.

Nattklubben består av tre dansgolv, med rock, schlager samt ett golv för hiphop/rnb. Det sistnämnde golvet kommer framöver vända sig mer och mer mot House musiken och imorgon görs alltså första vändningen mot detta.

Var : The Tivoli, Helsingborg,
När : 23-04
Entre : 80 kr ( Halva priset före 00:00 )
Varför : För det kommer bli ett jävla drag

Spread the word !

///

House is hiphop on fast forward ..

2007-04-28 01:09

2007-04-28 09:12
Så jävla synd att tivoli har blivit tråkigt och det har börjat bli mer och mer "fel folk"

Moderator

2007-04-28 09:38
jag kanske ramlar in där ikväll. men jag håller med mellanöl att tivoli har blivit riktigt jobbigt, och varigt riktigt jobbigt i princip sen dem började bygga om vinylen. Fast jag har vairt där ett par torsdagar på sistone och då har det varit riktigt nice.

"nu befinner jag mig på ett forum där många verkar skolka alt. sysslar med graffitti " - MrSandman

2007-04-28 14:28
mellanöl P22

Det e därför vi vänder det till bättre musik stil som drar bättre folk..... 50 cent wannabeesen kan stanna i landskrona...

2007-04-29 00:55
Banka liv i reggaebaren backstage igen! =)

Okej, nu går jag!

2007-05-02 11:21
Tivoli kommer bojkottas i framtiden. Var där i Lördags. Var nog det värsta jag har varit med om. Inte nog med det, musiken har blivit så dålig också så det är inte lönt att hänga där längre.

Men på torsdagar är det väl helt ok. Lör? hell no.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-02 19:32
Stain P19

torsdag är väl kaizer med rock kväll om jag inte e helt fel på det.??

varför är musiken kass på lördagar ? söker man hiphop/reggea/dancehall finns ju fredagarna....

på lördagar behövs annorlunda grejer, samma låtar två kvällar i rad håller inte....

2007-05-04 12:38
Men målgruppen på fredagar passar inte mig MaKkan_XL P22.
Inte lördagar iheller längre verkar det som. Tivoli har fått riktigt dåligt rykte iaf.

Varför håller inte det? Konceptet har ju varit lyckat ett bra jävla tag. Det är ju folket som hänger där nu som förstör, inte musiken. Sen finns ju vinyl & schlagerbaren eller vad fan dom heter för annan musik. Det finns inte många ställe i Helsingborg som spelar Hiphop och tivoli gjorde det tills för ett tag sen.

House/electro spelar dom på alla ställe i stan typ, så? Det argumentet håller inte mannen.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-10 21:27
 Stain P19

vilka människor är det som förstör ? vilken grupp ? jag säger inte du har fel, vill bara höra din syn på det hela....

house/electro kanske förekommer på andra klubbar men verkligen inte någon proffesionell version av musiken... väldigt kommersiellt och samma låtar om och om igen varje helg....

tivvan kan bli känt om det lägger ner mer arbete på att utveckla klubben, då som sagt det inte finns någon bra house/electro klubb i stan alls....

2007-05-21 18:46
ok.. nu har jag raderat en för många inlägg..

Forumet är till för att informera inte kritisera events!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?