Riddim Radio - Göteborgs Reggaestation Varje söndag 22:00 - 00:00 100.2 MHz
Wow, skulle vara kul! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
fan va nice!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Var är hypen skåne? PZ
det finns ingen hype i skåne..
twitter.com/dj_shirkhan
Dags att ändra på det då! Bless up southies!
eller hur uppa hypen nu ;) det här kommer bli tungt, när han var på KB 2004 var det fullsmockat, gör inte Kalonji besviken nu. uppslutningen på Elephant Man var ju inget vidare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nej det är synd att det inte är mer hype.. Sizzla kommer bli tungt.. Han var bra på URF så de är bara för folk att hitta dit.. Big up till KB som ändå bokat både Jr Kelly, Sizzla, Elephant rätt tätt på varande..
http://www.twitter.com/sammyksafari
blir det mer än 20 pers där?
Jag tror faktiskt det.. Reggae Warrioirs sköter promotion och det sitter Sizzla affischer över hela stan. Datumet är bättre än på Elephant man.. Sizzla är större än Ele här.. Jag tror de kommer bli rätt packat faktiskt!
Jag kommer troligtvis och fyller ut skånes reggaefauna. När det väl händer sådana här saker är jag inte sen att supporta! PZ
när lirar han i köpenhamn?
Folk jag känner i Köpenhamn ska åka till Malmö för dom tycker de e bättre vibe där (med undantaget att man inte får spliffa).. Gräset är alltid grönare på andra sidan ?
yeps of course d e mycke bättre vibes i dk always!malmö aint got it.never had.Va?åker folk till malmö från köpenhamn i dont get that ..n u cant smoke there to:Swweird.
What's up with the constant swengelska yo? Jag hoppas att era rykten är osanna och att Malmö är bra! PZ
Då ser jag honom i kph!
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Äh, näe, supporta lokala lokaler o sounds å gå på Kalonji i Malmoe! För tusan, de blir ju absolut ingen hype eller stämning om folk drar bort från stan när de kommer stora stjärnor! Big up KB och PK för att de vågar, och kan, boka reggaens kungligheter! Jag e iaf peppad o knatar te Bergsg imorn kväll, seen!
I-Ration Records & Events // www.i-ration.se
Come on Guys...stop da speculation and hold tight your dancing boots u all know sizzla Kolanji i'll never be a failure plus Reggaewarriors da foundation is behind da promotion. A great show according to both da promoters in Oslo and Stockholm.From the ticket sale i assure u all is gonna be a great show in malmö too. See you all Bless... Ibrrahim
www.reggaewarriors.com
Såg nån flyer om Stockholmsspelningen, där det står X-Terminator Band.... är detta detsamma som Fire House Crew eller hur blir det? Firehouse e ju ändå di fiyah...
här har ni ett klipp med
förbandet de är lite äldre och mer rutinerade nu dock!
Tungt var det!
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Hasta La Victoria Siempre!
Några av mina favoriter som jag kommer ihåg: Good Ways Azanido Kings of the earth King in this jungle Get to the point Why should I Solid as a rock Bless me Babylon ah listen Dem ah wonder I was born Taking over
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
woman i need you var inte helt dumt att han kickade heller
Fan va grymt då vet jag vad jag har framför mig. tack
Hasta La Victoria Siempre!
nån som läst några recensioner? vore kul om aftonblaskan eller nåt har nåt att säga om det :)
Det var riktigt schyst igår, Sizzla is the King.
SunTzu P21 Var du där?
Djess! Självklart! Det är ju Sizzla, och jag är hans största fan ;)
Ni hittar recension från stockholms spelningen samt hälsning från Sizzla på http://www.muzic.se/
oh I loved sizzla might even see him again:d Yehhh