Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
dom har nog lurat dig.. de finns bara 12 månader..
http://www.twitter.com/sammyksafari
haha, men 16/7 då :P bättre?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter mer troligt... Tung bokning.. KB har en buzy sommar.. Sizzla, Xzibit, Elephant man, The Game mfl..
Whata fuck? :D
At the gates of Eternity...
fy fan va fett. I'm gonna be there.
SKU - SKU - SKULASON!
vaaar står det mer info om detta?
De är borta:S
är du säker?
Alltså.. det kanske var anledningen till att de tog bort datumen.. vem vet? puss
När han kickar live, kör han de låtar han hade med 50 Cent också, eller skippar han dem?
När han va i sthlm körde han både How We Do, Westside Story och Hate it or love it
Står på vegas hemsida att han kommer dit men inget på kb's...
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
de klart han kommer de står överallt,jag ska lätt åka ner till malmö föredrar malmö framför göteborg fan :D
överallt förutom på Games hemsida, eller vadå?
Niclaz : Hur går han med alla G-Unit lines och andra lines som involverar alla G-Unit soldiers? Kör han dem haha?
nej det gör han inte :P
BC99 Han ändrar dem, skitroligt, kommer nu inte ihåg dem bästa o längsta men typ när han kör 50s verser kan de låta istället för enough of me nigga, now listen to game kör han enought of that snitch now listen to me sen byter han ut buck med juice G-unit shady aftermath FUCK g-unit shady aftermatch osv...
TopDogz147 : Hahah så fett! :D
Idag släpptes biljetterna...
HELVETE!!!!!! Fucking 18 års gräns :'( nu blev jag seriöst ledsen :(
Säkert på att man inte kommer in även om man är under 18 men har biljett? Håll en vuxen i handen så går det nog.
whoopzidoo
får väl hoppas!
asså är det inställ eller hur blir det någon som vet?
...man borde komma å kolla i malmö... skitiga kb eller ej, vill man att det i fortsättningen ska bokas nån hip hop alls i södra sverige så får man väl traska dit? å inte bara gynna danska scenen? tror att danskarna drar rätt bra me namn till sina koncertscener ändå, utan att malmöborna ska åka dit med...
big up malmö.... blir lätt en tusing om man ska över bron varenda gång man ska checka konsert..
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
blir det någon konsert eller vad ?
SKU - SKU - SKULASON!
vet inte? han har rättegång idag.
afan, hoppas fan att han kommer.
SKU - SKU - SKULASON!
hoppas hoppas...
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
blir det nåt eller
It's not a cap, it's a flag
ingen som vet, ingen som vet...
SKU - SKU - SKULASON!
d klart om fan att de blir av !!
Jag har en biljett över! Köpte den till min polare, men upptäckte sedan att det är åldersgräns 18!!!! Säljer biljetten för 400:- Bara att kontakta mig!
Så fett det ska bli! Någon som vet hur han gör med alla sina lines om G-Unit och 50 osv i sina låtar hehe?
Han dissar dom igen, kör verserna också. T.ex hela how we do. Showen är typ densamma, bara att han kommer in på "red bandana" och sedan kör westside story. Tror han vill ha något o göra på sommarn så kör han europa turne och för cashens skull. Ni som sett han innan behöver nog inte se han igen..
Hehe, en kompis till mig sa att han kör låtarna exakt som dem är, med all propps till 50 och resten av G-Unit gänget, men så fort låten är slut så säger han "Fuck 50, fuck G-Unit" osv haha
okej, men de gör han inte!!
BC99 P24 Om du scrollar uppåt lite så ser du att du ställde exakt samma fråga för nån månad sen och att jag sen besvara din fråga...gulligt o ställa samma fråga två gånger i samma tråd :D
Imorgon smäller det
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
TopDogz: Snacka om glömsk idiot jag är haha, jag trodde jag hade ställt samma fråga fast i ett annat forum. My bad dawg haha :D
haha d lönch jag har oxå guldfisk minne ibland :D iaf imorron de blir FETT 14:20 Stockholm till Malmö SJ :D
Ska du ända från Stockholm bara för att se The Game? Damn homes!
aa d va tänk o göra fler saker o ha konserten som main event bara men nu verkar de som att d bara blir konserten..men de fan najs !! :D
inte alls lika bra som när han va på vega i köpenhamn i slutet av december, mycket skönare lokal, publik, och otroligt mkt bättre show, konserter i malmö suger för tillfället
It's not a cap, it's a flag
oi oi vad jag hade lite högre förhoppningar, hahah. . damn va dålig han va, 35 minuter av gunz, hatin, henessy och brudar o till o med slagsmål av hans gorillor...
My opinion: riktigt fet spelning... kör sin grej och gör det som det proffs han är... Man kan inte önska more than that riiight?
LOVE IS THE ANSWER