Såg också klanen i Berlin, där sa Ghostface att Method Man var för hög och full för att komma ut på scen. Några veckor senare läst jag att han hade varit hemma i USA och spela in nån ostad komedi istället för att vara med på europa turnén.
Lo veo pero no lo creo
jag måste gå på dethär!!! i juni är det drygt 1 1/2 månad tills jag fyller 18 HELLVETE OXÅ. jag nöjer mig inte bara med jay z, är ett stort wutang fan! JAG BEHÖVER KOMMA PÅ EN LÖSNING FÖR O KUNNA GÅ PÅ DETTA! NÅGON SOM HAR NÅN IDE?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nä.. jag kommer nog inte gå på detta ändå, de lär spela någon annan stans i europa. Åker hellre till Tyskland eller whatever än att betala 400 spänn för att gå på KB. Nej tack.
Håller med, Mycket hellre att man åker till köpenhamn...
Tur att man redan såg dem i oslo då , men lär ju bli samma sak i malmö som då att någon medlem inte kommer för det trubblas med passet eller liknande....eller värre att dom ställer in...
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
Riktigt kul. Dock är 400 spänn på tok för dyrt. Någon som kan informera en lat vad det kostar i köpenhamn?
Hur mycket folk rymmer KB ?
"How'm I 'sposed to be positive when I don't see shit positive?"
MarcusL: Det är ju standardpris.
http://www.twitter.com/michaelcrackson
internationell artist, 400.- som sagt standard.
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Djgmix X3 planka.... med mos och stek smakar gott
http://www.myspace.com/choysmusic
JAAA! Men jag vill ha info om cph, när var hur?
fullfjädrad när jag kickat en gås..
haha fyfan vad underbart! synd att det är så långt till malmö, skulle vara najs om det var i sthlm. sugen på att åka dit
eller man måste vara 18 ? :( hahaha! synd där.
400 är inte dyrt. 625:- för Erykah Badu på Berns är DYRT.
jagvillocksåhaenblog.com
Konsertbesökare
2008-04-15 18:42
Jävligt skönt att det är i skåne det händer
http://ruffstore.se/
Gud finns!
Straight from the Suarn!
Vilket jävla år! Sveriges största musikår i historien!
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
Fett! Jävligt synd att Methodman inte kommer dock :( Vill dit! Hoppas pengarna tillåter.
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
så method man kommer inte, garanterat? jag hade dock inte bangat ändå!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan ska dem i Malmö och göra? Kom Stockholm nigguz!
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Stockholm? Hah. Stockholm e för snobbigt för WU!
känns som att en roadtrip är på sin plats. någon norrlänning måste ju befinna sig på plats.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
HUR ÄE DET MED DATUM, PLATS, PRISER OCH BOKNING I KÖPENHAMN?!
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Ä N T L I G E N ! ! ! hur många personer tar de in på KB?
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
Har startat en tråd om Köpenhamn spelningen
här.
400 standard? Då lever jag under standard, går inte ofta på konsert längre men va fan Wu vill man ju se. Tokdyrt bara.. Någon får fan smuggla in mig bakvägen!
OMG OMG OMG! jag skiter i att det är malmö, det är det värt! See yall there! STHLM represent ;)
http://storiesaboutbarcelona.blogg.se
Har hört att Meth och Rza inte ska vara med på spelningen
http://soundcloud.com/mikeybeat
De e ju fan meth o rza som rippar! Jävla egotrippade rappare alltså....................
Malmö, Norrköping, Uppsala...vad är det här för trend? Som om dom skulle turnera i USA, skita i NY och uppträda i nån håla i Georgia. Ja, jag är avundsjuk och bitter.
Gonna be there, foshizzle my nizzle!
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Ja, det är lite tråkigt att bra artister kommer till skåne när det är så långt bort.. Men det är klart Skåne missar väl mycket när det kommer till sthlm o gbg... Fast det roligaste i historian när det kommer till sverige o utländska artister är väl att mobb deep spelade i Luleå.
Måste, bara måste vara på plats. Once in a lifetime, lyssnat sen man var en liten skitunge i wu-tang kläder =D Problemet är att jag fyller 18 2 månader efter spelningen i Malmö. Finns det någon möjlighet att gå/komma in ändå? Jag menar, dom kan väl inte kolla leg på alla som går in. Är det 18 i Köpenhamn också?
Varför skulle dem inte kunna kolla på legg på alla?
Kommer de till oslo eller inte? Börjar bli lite nojjig här.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
jaquil: för två veckor sedan så såg jag att ghostface och busta rhymes ska vara med på en festival i oslo... Jag har en känsla av att det kommer bli inställt antingen i oslo eller antingen wu turnén..
Boom! 2 biljetter bokade, det här blir toknice!
Dirtyfist: Mobb Deep i Luleå? Det visste jag inte...då fick dom användning för sina fat gooses, timbs and hoods *tickatish*
känns inte lönt om method man, redman och rza inte kommer, kan någon i denna värld bekräfta vilka som kommer? så man inte skiter i det p.g.a rykten..
Ska boka tickets idaaaag!
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
lätt man ska ditt ;) C ya @ KB 6/6 ..
humpty redman är inte med i Wu
http://www.myspace.com/choysmusic
SS2: Hehe. Men Mobb Deep var där kanske 2003-2005.. Kommer inte ihåg exakt... Dock så var det mer folk på svenska "rapparen" fronda än vad det var på Mobb Deep! Är skåningar trevliga? Finns det nå billigt ställe där nere man kan bo? tipsa!
Enligt vegas hemsida är det 1.U-God 2.Raekwon 3.Masta Killa 4.Inspectah Deck 5.GZA/Genius 6.Ghostface som kommer. Lär väl vara de i Malmö med. Jävla gay att meth o rza inte kommer. u-god o raekwon kunde ta o stanna hemma istället.
Fan vad folk bryr sig om att Meth inte kommer, lätt sämst i klanen ju! Va glada för att Ghost och Rae kommer istället.
..
Ingen RZA eller Meth? Vi ses inte där....
At the gates of Eternity...
Fofoya : U-God är wack! Inspectah Deck funkar ibland. Masta Killa ska vi inte ens snacka om...
At the gates of Eternity...
Skåningar e vicious du som ville veta... vet inte om man kommer palla sig dit.. skum line up sen blir man alltid besviken på sånna här spelningar.. måste bara skaka huvudet åt soul survivor som jämför NY med Stockholm.. smh
- Aiint a damn thing changed, bitch.. Protect ya neck....
kom igen nu. vad är det med KB som folk inte gillar? svara gärna då jag aldrig varit där...
Handlar väl inte så mycket om att KB är dåligt för min del, men när man kan välja mellan att se dom i Malmö eller Köpenhamn så är ju valet ganska självklart även om det blir dyrare...
Jag väljer Malmö över Köpenhamn varje dag i veckan av ren och skär lokalpatriotism.
Vi ska visa klanen att Malmö älskar dom!
KB är inte dåligt på något sätt. Har dock aldrig sett ett band av Wu's dignitet i den lokalen så tror att det kommer bli både trångt och mysigt.
WUWUWUWUWUWUWUWUWU
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause