I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

29/11 & 6/12 - reggaeology och 1 blood gästar @ club pum pum

Klubb & Konserter - Stockholm

2008-11-25 15:01

29/11 & 6/12 - reggaeology och 1 blood gästar @ club pum pum

Tja alla reggaelovers!
reggaeology kör nu på lördag med Diegojah och Ras Cricket som gäster på micken. räkna med fett drag å senaste riddimsen å en del klassiker.

gratis innan 23.

Lördagen efter kör 1 blood movement med Dj rootsman,Victorion,oskar franzén + flera hemliga gäster på Ska´n´ska sound (crucial) å Latenight sound (Junjo-style) hela natta me vibes å fullt ställ.
ljudet ska numera va bra på bysis !
Hornsgatan 82

öppnar 10 stänger 3

one love !
one blood !
one world !

(Inlägget ändrat av lia 2008-11-30 17:12:50)

radiOaktiv

2008-11-25 15:59
Nooo! Inte den här jä%¤a skit lokalen igen! För trångt...xtremt litet, fucking lunchrestaurang/pub som tar in typ 100 pers, inte ens vettigt dansgolv...Pinsamt dåligt ljud...Finns det helt plötsligt inga andra lokaler eller....Tror folk att det måste vara så här B bara för att det är reggae eller...?
Jag skiter i Bysis o går på dansen med Ding Dong på Göta Källare istället! D är alla fall en riktig nattklubb som till ovanligheterna har en helkväll med dancehall.

2008-11-25 16:17
Äh, bara jag somn är lite pissed off från man vart där ett par helger nu, blitt besviken på att d inte finns bättre i vår huvudstad!

2008-11-25 23:15
man får se det positiva i att det finns ngt överhuvudtaget. ljudet ska vara bättre nu. vi får höra å checka ut det. vi ger haket en chans. finns det hjärterum...
tror oxå på dancehall kvällen på götakällare men tror även på detta.
peace and love inna di dancehall!
radiOaktiv

2008-11-26 03:25
Big up!
Nån som har hittat min collagetröja från Pum Pum prämiären för nån vecka sen?
Jag la den i ett fönster där andra lagt sina tröjor. Nån kanske råkade få med sig den.
Den é grå-svart mönstrad med dragkedja från Terranova. Skulle bli väldigt glad
Crocodile Crew 10 years anniversary!

2008-11-29 18:15
Håller med Forward..
Att kriga för fred, är som att knulla för sin oskuld...eller?

2008-11-30 22:15
det va faktiskt helt ok ljudmässigt i går. å vibemässigt på top. big up!
radiOaktiv

2008-11-30 22:20
å baslådan va på då lr? helt avstängd va den när jag va där på pum pum el premiär.
http://www.emnordic.se http://sthlm-underground.blogspot.com http://www.myspace.com/janne303

2008-12-01 07:24
PA't är nytt och ljudet ärfixat enligt överenskommelse med ägarna efter fiaskoljudet på premiären annars hade vi aldrig spelat.
Lokalen tar faktiskt lite över 200 personer och jag kan inte säga annat än att det var ett grymt drag där i lördags och vi hoppas på lika bra med folk den 6e.
Framåt
<br> http://www.myspace.com/reggaeologysound

2008-12-01 09:28
Tror den lokalen är körd! Alla fall som nattklubb, speciellt med dancehall! DET MÅSTE vara ett riktigt fett o stort PA! Och här går det inte med grannar o annat skit som gör att dom har limit på ljudet. Men det var några veckor sen, grymt om d nu är löst, men jag fattar inte att man pallar köra där som det gjorts hitills med d fucking sämsta skitljudet?!

2008-12-01 17:40
Måste säga igen att det e ok nu. man kan dansa där!
kanske inte fetaste feting basen men var e den i stan?
nu kan man i alla fall gå å dansa på en lördag i stockholm eller varför inte träffa nya vänner eller samspråka med gamla.peace & love Framåt...

å ni som bara klagar...fixa upp ett hak!
radiOaktiv

2008-12-02 08:43
Måste säga igen att det e ok nu. man kan dansa där!
kanske inte fetaste feting basen men var e den i stan?

Har man vart med ett tag vill man ha kvalitet hela vägen, o fett PA är ju A och O liksom.
Nuttin but best of best!
å ni som bara klagar...fixa upp ett hak!
Jojo, i wish. Hårt klimat i STHLM nu, svårt att sälja in reggae till etablerade och kommersiella lokar, Medis, Debaser, Berns, i City runt Stureplan m.m. m.m.
...Reggae...o det kommer många "svarta...Ojojoj, inga "såna" klubbar ...Tack men nej tack!
Vete faan asså, samtidigt vill man ju inte heller bara ta nåt i desperation....

2008-12-06 15:51
i kväll ere dax!
radiOaktiv

2008-12-07 17:13
Tack för igår!
Christ love!

2008-12-07 17:33
Tack å big up. good vibez!
radiOaktiv