I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Amazing A - DJ-set från Pustervik 2009/01/16 (Dubstep)

Övrig musik - Elektroniskt

2009-03-03 20:03

Amazing A - DJ-set från Pustervik 2009/01/16 (Dubstep)

var ett tag sen, men är fint ändå
typ en timma lång, slänger kanske upp en tracklist när jag orkat lyssna o skriva ner...

http://soundcloud.com/mega-drive

2009-03-04 00:20
BRAP BRAP BRAP!
myspace.com/leroydubstep
twitter.com/leroydubstep
[email protected]

2009-03-07 23:50
Jag har tänkt på hur olika en musikstil kan slå i olika länder efter att ha besökt en dubstepkväll i sverige.

För där jag bor är dubstep någonting som de mestskogstokiga stamparna lyssnar på, de som syr sina egna kläder, har på sig skejtdojor från slutet av 90talet, näsringar tribalsmycken och tar mer syra än hela woodstock och aldrig går någonstans utan sina 25 stycken okopplade hundar, samt sover i husvagn.

hur kan det bli så olika?
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes

2009-03-08 10:50
hehe, säger du att dubstepfolket ser ut så i Sverige :)
nja, tror att det är lite vidare än så. På All Out Dubstep festerna ser man ju mkt olika "folkslag". Allt från punkare till Street-kids till brats till råslum. Folk som är högavlönade samt de som inte har någon lön alls, folk som köper nya kläder för 5-10lax/månan till dom som aldrig köper kläder(jag lol). Fuck hur man ser ut .
Det som är en del av charmen ju.

2009-03-08 12:47
Nej jag sa att dubstep-klientelet ser ut så där jag bor. Inte i sverige, i sverige är det nån slags hip inne-grej med dubstep med tillhörande pretto-attityd.
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes

2009-03-08 13:32
"oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes"

gå på fler fester . AOD fester !!
:)