I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny IRT resa till Jamaica i februari 2006

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2005-07-29 17:12
Anmälningsavgiften går på 1000 kr, samt 1000 kr i deposition för flygbiljetten.
Dubchild
www.reggaetravel.se ~ www.reggaeforum.se ~ www.pezdorado.com

2005-07-29 17:15
... bra om man bestämmer sig snarast så att man får lägsta pris på flygbiljetten.
Dubchild

2005-07-29 22:06
...men finns det någon sista anmälningsdag när det ska va betalt, eller?
Okej, nu går jag!

2005-07-30 11:54
Anmälningsavgiften + depositionen till resebyrån betalas ca 14 dagar efter att du bokat. Resterande pris ska betalas in 45 dagar före avresa, tror det blir 27 december.
Dubchild

2005-07-30 12:30
Och har man inte cash den 27 december förlorar man anmälningsavgiften plus depositionen samt att man sätter er i skiten?

2005-07-30 15:06
...så då är det mest jag som förlorar på att vänta med att boka, eftersom flygpriserna stiger? Men man kan väl inte vänta hur länge som helst med att boka..? Har så jäkla svårt att bestämma mig...
Okej, nu går jag!

2005-07-30 17:38
Gurraa: Typ!
j1: Precis. Klart du ska med!
Dubchild

2005-08-04 05:50
j1, du angrar dig aldrig! Det ar det basta!
Baktaktservice Levererar...<br>

2005-08-05 13:36
Vi har fått två nya bokningar denna veckan, så platsantalet krymper...
Dubchild

2005-08-05 16:18
Fan jag vet inte om jag kommer ha pengar.. Så störigt

2005-08-07 09:09
ska man ta med brasset själv??
Reggaetoooooooon

2005-08-08 01:53
Måste bara fråga, är det inte lite dyrt att åka med er ?
Jag tror att man kommer undan billigare om man beställer på annat håll..men då tror jag inte att man får samma "kvalite" som ni erbjuder... men känner ni er inte hotade för det !?

Eller.. det kanske går bra för er !?

Enligt mej själv så skulle jag inte tacka nej till en resa med er, har till & med intresse anmält mig.. men jag är lite osäker ifall jag kommer att punga upp med dom pengarna !

Men vi får väll se !

Hoppas ni får ihop en grupp nästa år, så resan blir av !

Peace !
WWW.DIRTYFLOW.SE > allways <

2005-08-08 09:34
Cociio: Våra resor är INTE dyra, snarare tvärtom. Visst handlar det om mycket pengar, men det är ju en resa långt bort som inkluderar mycket. Jag har sagt det tidigare och jag säger det igen. Jag på egen hand till Jamaica och med vår resa får du allt uppstyrt och du kan slappna av och vara med om en massa grejor. Sedan kan man förstås åka på all-inklusive hotell, men då får man ju inte se så mycket av Jamaica. Vi tycker att vi har ett bra koncept utan konkurrens.

Vi har anordnat tre resor och än så länge har det gått bra. Det verkar absolut bli en resa i år också, men om intresset upphör slutar vi förstås med resorna.
Dubchild

2005-08-08 11:00
Ojdå, det blev visst lite konstigt... Så här ska det stå.

Jag tror att priset att resa på egen hand till Jamaica och med vår resa är detsamma. Fast med oss får du allt uppstyrt och du kan slappna av och vara med om en massa grejor.
Dubchild

2005-08-08 12:21
Jag tycker det verkar lätt värt. Jamaica är väl ett halvknepigt land att åka själv till första gången..?

2005-08-08 12:56
Det enda som hindrar mig nu är pojkvännen...=P Inte helt roligt att åka på hans födelsedag heller..
Okej, nu går jag!

2005-08-08 13:06
Men du j1, du kommer ju tillbaka!
Dubchild

2005-08-08 15:04
mm, det säger jag med, men då svarar han bara att isåfall kommer jag tillbaka som singel.. Inte riktigt glad i idén.. Vi får se, allt hänger på min övertalningsteknik.. Nästa resa dröjer väl lääänge..?
Okej, nu går jag!

2005-08-08 15:35
Killar alltså... Give a girl some space! ;-)
Det är väl ingen chans att du får med honom också?
Vi jobbar bara fram en resa i taget, man vet aldrig när nästa blir av eller om det blir någon...
Dubchild

2005-08-08 16:19
Inte troligt att han kommer med.. Även om han fixar dert ekonomiska har ju skolor och sånt börjat, som man inte får missa, + att hans intresse inte är lika stort...
Hade det inte varit för honom hade jag inte tvekat, då hade jag redan bokat! Verkar så himla kul! känns inte som om man kan göra en bättre resa ensam..
Okej, nu går jag!

2005-08-08 16:36
Jag tycker det är ganska konstigt att det är lite sådär med intresse och anmälningar. Ett 10-tal personer BORDE ju hänga på, med tanke på resans innehåll/kvalitet och att det är många reggaeälskare i Sverige.
Priset är såklart haken, men det är ju överkomligt... har man jobb och närmare ett år på sig att spara är det ju inte för svårt att få det att gå ihop.

j1 F19

Äh måste ju förstå dig som vill åka! Han fyller ju år nästa år också :P

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-08 23:10
Nice price Paulinka
WWW.DIRTYFLOW.SE > allways <

2005-08-09 08:56
Visst, en flygbiljett kan man få från 7.500 kr, men du ska ju fortfarande ta dig från flygplatsen, bo någonstans och det är ju kul och se sig om på ön också.
Dubchild

2005-08-09 17:36
Paulinka:
Om jag var du skulle jag nog inte direkt lita på nån jamaican jag träffat på nätet...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-08-09 19:05
Paulinka

Har du bara snackat med din man över internet? :P

2005-08-15 08:47
Ytterligare tre bokningar förra veckan...
Dubchild

2005-08-16 13:53
Ja nu finns det bara max 4 platser kvar så bäst att boka snart om ni är sugna på att åka med!

2005-08-29 11:06
Sista chansen! Endast ett fåtal platser (max 4 st) kvar på denna resan nu.
Dubchild

2005-09-21 15:04
Nu är resan fullbokad!Är ni intresserade av nästa resa (vinter 2006/07) så hör av er till mig (dubchild) eller LilAngel.
Dubchild

2005-09-21 17:25
...blir det ingen avbokning i år så att jag kan följa med nu, ska jag definitivt med nästa gång, då är jag först att boka...;P Tråkigt att missa det nu faktiskt, men kul att ni fick fullt!
Okej, nu går jag!

2005-09-21 17:54
j1: Ledsen att du inte fick någon plats den här gången. Självklart kanske någon avbokar och då kontaktar vi dig direkt! Annars hoppas jag att vi ses på nästa resa.

Peace!
Dubchild

2005-12-27 10:15
IRT:s resa till Jamaica 10-24 februari har sedan i somras varit fullbokad, men nu har vi fått in en avbokning och kan därmed erbjuda en ledig plats åt en kille (sorry j1, men man måste dela rum med en kille).

Läs mer om resan på fullspeed.to

Resans pris är 15.615 kr + flygskatt (1.680 kr) från Köpenhamn och 15.360 kr + flygskatt från Stockholm.

Om du är intresserad så hör av dig omgående!
Dubchild

2005-12-28 00:47
någon gång alltså, jag lovar, jag ska till yard...
så länge blir det brixton, domincia och jah-majorna hehe...
tur att mina vänner finns, då finns resorna alltid kvar...
syns på nyår då...

big up irt (maria & angie)!!!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se