I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Matisyahu - Shake Off the Dust... ARISE

Övrig musik - Reggae & Dancehall

Skivsamlare

2005-12-18 23:53

Matisyahu - Shake Off the Dust... ARISE

Tror det har varit uppe innan, är dock inte säker. Hur som helst undrar jag om man kan få tag på den här i Sverige ?

Tacksam för svar!

Yes! In Concert — For the love of music

2005-12-19 09:46
Nä, jag har heller inte hittat hans första "Shake off the Dust...Arise" hur jag än letat på nätet. Däremot hans andra "Live At Stubbs" finns på några ställen. "Nöjer" du dig med en nedladdad version (laglig) så hittar du den på www.emusic.com. En guldgruva för dig som gillar hans liveframträdanden hittar du på www.archive.org
Don´t like reggae - I love it.
Skivsamlare

2005-12-19 13:51
Ah, vet om att live at stubbs finns tillgänglig b.la på megastore! Och den är redan på väg :)

Tack för tipset ang. archive.org. Verkar vara sjukt bra live!
Skivsamlare

2005-12-19 14:25
Erkänner att jag har laddat ner den och det är därför jag just vill köpa den. Den är ruskigt bra den här plattan, så det blir väl till att beställa ifrån USA.

Såg nu att Matisyahu droppar en ny platta sista januari 2006! Den kommer får titeln 'Youth' och går att boka på www.megastore.se

Även en DVD vid namn Youth.

Check it out!

2006-01-28 19:03
bäst är väll att ta in, men han har fet röst!
 http://www.myspace.com/charlychanter

2006-01-29 18:28

håller med om att det är rätt soft att ta en kopp the lösa korsord och ha snubbens röst i bakgrunden!!

ÄR han jude?

2006-01-29 18:59
Ja, han är ortodox jude
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny