Ragga på hiphopbeats?
Någon som har nå tips på det? Capleton gästar på en låt med Method Man som heter Wings of the morning. Det jag söker är dock ragga på hiphop beats endast och ingen rap. Det kan vara inspelat direkt eller mixat, det spelar ingen roll.. Tack på förhand!
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
One Of Them (Niggers?) med Merciless är ju ett äckligt fett tips.
Intressepenisen hårdnar!
Nu var det iofs inte det du sökte, men jag vill ändå tipsa om en låt som Chubb Rock gjorde med Shabba Ranks, minns dock inte vad den hette.
Intressepenisen hårdnar!
wasteapa01: Haha okej, men tack för Merciless tipset iaf! Jag hittade en mix förut av Buju Banton, Sizzla & Capleton på Jay-Z - Big Pimpin' beatet och den var jävligt fet
I'm Superman! King fucking Kong! I can pick you up and throw you a million miles. I'm number one. Number fucking one. I'm number one. Number fucking one. Number one! Number one! Number one!
länk?
största klassikern inom den genren är ju supercat-ghetto red hot (hip hop remix) av bobby konders (massive b) kom mycket liknade på mitten av 90 talet, kolla in alla yard man som bodde lr bor i new york, dom har alla gjort sådana låtar
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
ja, men tipsa då!
i get more pussy then panty!
TOK - Straight as an arrow (remix) hittar du den, så säg till.. den är yberfet.. men verkar vara ganska svår o få tag på.. de är iaf på whats love beatet
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
Capelton featar på Dilated peoples nya 20/20 Riiiiktigt fet låt !!
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Sizzla - Nah apologize Sizzla - Ultimate hustler
7 words of Love: "JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE" HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI
Det finns i princip hur mycket som helst om man vill ha blends och remixes med dancehall-accapellor över hiphopbeats.
Gamla klassiska Sizzla - Smoke The Herb på Black rob's Whoa och Capletons 2 versioner på DMX's Party Up knäcker.
Kolla på alla skivbutiker som säljer reggae t.ex.
www.soundquake.com så kommer du hitta det du söker.
Vad gäller riktiga låtar är ett tips att kolla upp artister som Mad Lion och Red Fox som släppt en del låtar back in the days med toast på hiphopbeats samt nu nyligen en låt med Busta Rhymes och Sizzla som heter Rebel Music har jag för mig.
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
Riktigt fet låt just nu: Vybz Kartel - So Me A Say Finns med på hans nya album "J.M.T."; jag uppmanar er, köp den idag!SJUKT FET PLATTA!
THE TALENTED MR BRAT
Lexxus - Blank feeet remix...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
trey songz - gotta go theres trouble (feat sizzla and bob marley) fet låt över bob marleys - so much trouble fast beaten är lite mer hiphop aktiga..
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
Sizzla & Capleton har även en klassiker som heter The Vibes.
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
the vibes är riktigt skön!!!
(=
sizzla - ultimate husstla
i get more pussy then panty!
bounty killa har nån mix på black robs whoa oxå, vilken e de? kommer innte ihåg
see the hitman a come..
Luddy - Marijuana Shop (Candy shop re-fix)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Elephant Man - Get Mad Now (dre dre remix) (alltså still d.r.e. beatet) fick mig att förstå hur överfett det är med dancehall/hiphop remixar
den är tung! äre elephant som har en cut på outcast - ms jackson oxå? en låt som ja letat efter länge men inte vet vem som gjort är på beatsnuts - watch out now beatet.. nån som vet?
Agony High Fi
Yeemih P22 jupp "we bun out gay guys, whoo, this is for real"
Vybz Kartel kör en feting på golddigger, vet inte vad den heter men
busy signal - for the mothers. över eminems mockingbird.. riktigt tung!
Agony High Fi
Ska det inte finnas någron reggae remix på "clipse - grindin" ?
Bounty killer - Full Surface..... in da club rytmen finns fler cuts på rytmen med bla cham & Elephant man Kalonji p24: Bounty killers cut på black robs whoa är "gimme the weed" Feat Mr Vegas
Andrew p19: det finns en version av Clipse -Grindin' med sean paul, Bless & kardinal offishall...
Graffare
2006-03-28 14:04
Det du beskriver lite britisk hiphop, med ett praktexepmel Dizzee razcal
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"