Jag blev jävligt intresserad av mer med Lasse Banton. Nån som vet något?
Prån: Det är den låten som han gjorde för Rodeo Europe Riddim skivan (där heter den dock Judaskys (ja med ett "s" i kyss)).
www.germaica.net carajo: Som jag har upfattat det är det Lance-a-lot från Svenska Akademien som är Lasse banton, jag kan dock ha fel.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
This site has been suspended. Varför står det så? :(
livelihood - öppna upp ditt hjärta är sjukt fet, någon som vet om man kan ladda ner en full version gratis eller nåt? såg att dom ska till urf, har dom släppt en skiva?
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
Var kan man få tag i mer med Treanti?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Give thanks, Fiyah! Men finns det inget ställe där man kan hitta hela Never Gonna Get Nowhere?
asså helt ärligt vafan är det för andra skitlåtar livelihood har gjort? tycker jag inte alls om, någon som vet var man kan få tag på en längre version av Öppna upp ditt hjärta? NEED!
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
Acknowlegde: Shit man... Flera av låtarna på tapen är släppta som gratislåtar. Och "man gör det för att locka folk att köpa ens skiva genom att visa upp hur det låter." är ju förfan precis vad som gjorts här! Bara det att det är i ett annat format. Nämligen en mixcd. Men om du fortfarande inte har lyckats lära dig ännu vad en mixcd/tape är för något så kan vi lägga ner nu. Kontakta alla artisterna och fråga om du får släppa deras låtar som mp3or själv då?
Tjabba, vet inte om jag är lite efter eller så, men det står att jag inte har tillåtelse att visa sidan? finns det möjlighet för någon att langa upp en direktlänk eller nåt? Eller kanske berätta för mig hur jag ska gå tillväga liksom =)
http://fredpajorden.com
om ni vill ha skivan kan jag skicka den via msn (kommer nog gå LÅNGSAMT iof nått cp med min msn) adda
[email protected]
Kan inte någon lägga upp den på http://www.easy-sharing.com/ eller nåt sånt ställe? Hur stor är zipfilen?
don't get chumpatized
filen är 57 MB kan försöka lägga upp den
www.easy-sharing.com hoppas det funkar nu
lägger den som ickeklickbar länk här med:
http://www.easy-sharing.com/357713/Regga epropaganda_vol1.zip.html
swingkids.se ligger på b-one.net som webhotell och de har tillfälligt tagit ner siten pga att de hävdar att man inte får lägga upp mp3or... Vad de asen inte vet är att swingkids site inte direkt är en piratsite utan att själva styrt upp detta... återkommer när den är uppe...
www.swingkids.se
hoppas det löser sig med siten Gillis (till att han löst det så hoppas jag att min länk funkar)
Shit vilka jävla sopor...
Gillis: Vi har haft b-one som webhotell tidigare och blev även vi utsatta för detta. De vägrar låta kunden lägga upp något form av mediematerial oavsett om ni själva producerat det eller om det är någon annans. Mitt tips: byt hotell direkt!
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
Finns det nåt sätt att få den bränd på skiva utan mellanrum mellan låtarna men fortfarande 42 spår så man inte behöver spola för att byta låt?
Jag om du i bränn-inställnignarna ställer in 0 sek som mellanrum... då är det klockrent
www.swingkids.se
Skivsamlare
2006-04-04 19:14
Allvarligt? Isåfall är det väl dags att man hugger ner sina mp3or på sina egna hotell ifrån b-one. Vilken crappig stil av dem.
Yes! In Concert — For the love of music
ja har oxå b-one som grej. mitt funkar tror jag
www.tukhis.se sen hitta ja inte jogilåten! vore kool om du kunde länka eller släng upp mig på msn!
[email protected]
Twelve Tribes of Israel
Bra kämpat Gillis!
stil är stil, fason är fason.
shop.germaica.net där finn snippet på Jogilåten och där kan du köpa den, nu vet jag inte om jag länkade till CD eller 2LP men båda finns
Någon som har låtarna (hela).
de flesta e väl inte alls släppta!?!?!! håller med björnmarley, ofantligt är rätta ordet ja!! hehe! fan va nice gillis!
www.myspace.com/masterkatten
sidan funkar ju inte? "this site is suspended" står det för mig..
((MAAD))
Skivsamlare
2006-04-07 17:27
davve_d swingkids.se ligger på b-one.net som webhotell och de har tillfälligt tagit ner siten pga att de hävdar att man inte får lägga upp mp3or... Vad de asen inte vet är att swingkids site inte direkt är en piratsite utan att själva styrt upp detta... återkommer när den är uppe... Fungerande länk:
www.easy-sharing.com
Yes! In Concert — For the love of music
aha, jäkla svin dom är =)
((MAAD))
klassiskt ISP trick att skjuta först och fråga sen, så har dom gjort sen internets gryning
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes
b-one e fett störande gjorde samma sak med oss :S
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
heh soft intro. GBG e i huuuusssset
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
precis, totalvägra b-one, det finns mycket vettigare ISPs som inte stänger ner sidor hur som hellst, PRQ.SE och DCS.net (dualcrewshining) tillexempel.
<_Monk_> oh man, you have some rigid, distorted, stubborn and obsolete opinions and attitudes
Propaganda, är vad han sprider! Jag njuter,jag säger visst har ni fina grejer!
Jag har också problem med dom där jävla b-one...vilka rekomenderas? har onödigt nog pröjsat för ett år till...
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
ok... varfor funkar inte 1 enda lank for mig?
www.Myspace.com/ElephantWise www.ElephantWise.net
Swami, testa min länk igen ,kanske funkar, annars får nån lägga upp den igen
Lasse Banton - Krigare Barrington Levy - Black Roses Same sound. :)
att ingen nämner Kallekallacka det måste ju vara det typ fetaste på svenska nånsin
Mäc P17 lyssna dennis brown - revolution
eller barrington levy-here i come (broader than broadway)
i remember when originality was the key!!
intercom heter rytmen
Mabuhay!
vissa kallar den revoulution o andra intercom revoulution m dennis kom först
i remember when originality was the key!!
Dennis version ar val fran sent 80 eller e det bara Taxi pressen som slapptes da? Tu-shun peng med U-Brown ar ju fran 82 om ja inte minns fel... shed some light soundboys!
Mabuhay!
NuttyDread P23: att ingen nämner Kallekallacka det måste ju vara det typ fetaste på svenska nånsin Visst är det så alltid. Du vet det, jag vet det, Gillis och Partillo vet det, publiken och alla andra vet det. Men du förstår....... vi vill inte att Kapten Röd ska veta det. För OM det finns gnutta risk....... så vill vi ju inte missa något innan han slår huvvet i himlen av alla lovord han är värd. Han simply går från klarhet till klarhet...BIG UP Captain Red Rod !!
BIG UP GILLIS! Det här var en riktigt bra överraskning... soft! Det blir ut i sommarkvällen direkt med bandaren.
0034
Jag bara skämtade.<br><br>