I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-04-14 19:54

låt hjälp

ännu en gång behöver jag hjälp.

denna gång söker jag "svaret" på Nanko - Lucky You där sångaren sjunger samma fast tvärt om, alltså sad for you..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-14 20:48
Leon Danger - Not so lucky
kanske?
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2006-04-14 20:51
dynamiq - sad for you tror ja han menar
Agony High Fihttp://www.myspace.com/agonyhifiDancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep

2006-04-14 20:53
jaså, aldrig hört.
varför snålas det som fan med singelsläpp på sweet sop?

2006-04-14 21:03
Tror Det var Leon Danger som jag syftade på, då den låter rätt på Soundqakes korta snippet, men får se om jag kan hitta den andra också. Tack Så mycket för hjälpen iaf.

är Dynamiq - Sad For You på samma Riddim för i så fall kan det vara den jag söker, då är båda låtarna intressanta i så fall.

hoppas jag kan hjälpa er med nått nån gång.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-04-14 21:05
Sweet Sop är för övrigt en mäkta bra Riddim

2006-04-14 21:09
jo det är den, däremot tycker jag inte att varken Nanko eller Leon Danger gjorde så bra tunes på den.

kolla hellre Jah Cure & Fantans samarbete + Fantans egna.. där haru tunga krejjer om du inte hört. Richie Spice ska ha gjort en men har inte hört..

jag väntar fortf på singlarna som aldrig verkar komma, eller har jag missat dom??

2006-04-14 21:19
Soundquake har de inte iaf.

var kan jag höra dessa låtar då? Album/Riddim skiva eller finns de bara som promo/på nätet?

2006-04-14 21:19
Fantan slår ju i stort sätt nästan aldrig fel

2006-04-16 12:55
fiyah, jupp den är med på sweet soap.. alaines cut är tung oxå
Agony High Fihttp://www.myspace.com/agonyhifiDancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep