Promoe släpper nytt album i September!
Him bad man! Him real bad! Promoe, mi feel him. John John står med en släckt joint i munnen och en automatpicka i kallingarna. Han har inget annat på sig. Klockan är tie på morron och Promoe har rappat samma låt i ett par timmar nu. Han är på väg till Bobby Digitals legendariska studio med en påse valnötter för att spela in med Capleton. Promoe - eller Mårten som hans morsa kallar honom - är tillbaka i Kingston för att spela in sin tredje soloplatta White Man's Burden. Läs hela pressmeddelandet på: http://www.kingsizemagazine.se/
kardinal och promoe.. fyfan.. *runka* :D
i get more pussy then panty!
skivan kommer vara riktigt jävla bra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pirrigt som faan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Songs of Joy var ju lite av en besvikelse får jag säga :(
DillSound like whoa.... för mer info: maila eller gör nåt annat
en video hur som helst.
fin
Jävligt fet video, vem har gjort den?
twitter.com/dj_shirkhan
riktigt snygg video
DillSound like whoa.... för mer info: maila eller gör nåt annat
fet!! så grymt
Skivsamlare
2006-05-11 00:18
Mysig video, ser framemot plattan som fan!
Yes! In Concert — For the love of music
ol nus?
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
as fet video, as fet låt
"Wars do not make one great." - Yoda.
Aleks_, it is!
Hur kollar på på videon?
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
Har han gjort en låt med Sizzla också? Alla säger olika...
promoe borde köra mera med RANTOBOKO. hur bra som helst...
hehe kul att embee ser ut som en technobög i videon!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric, kul att han ser ut som gentleman the "tehcno gayguy".
TOKFET LÅT! Kan knappt vänta till plattan kommer...Promoe fungerar bra på dancehall-beats också...kul att han fortsätter med sina jamaicanska musikinfluenser. Är det någon som vet var man kan få tag i själva låten?
THE TALENTED MR BRAT
Skivsamlare
2006-05-15 15:20
MC_Joe Om jag inte minns fel så släpps den på 12" 22 maj (spana looptroop.nu). Annars har du ju viden till den länkad i denna tråd.
Yes! In Concert — For the love of music
fick cancer av videon, men laten va fet... big up promoe!
Mabuhay!
50 ex av singeln släpps om jag förstår rätt, hurry up n buy!
Är det nån mer än jag som älskar Schlagerhöjningen i slutet? =)
Hur kollar man på den? När jag trycker på länken laddar jag bara ner en liten fil som inte verkar vara bra till nått.
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
riktigt bra
ARE U READY FI DI ROAD
Jag är inte speciellt övertygad, tyckte inte att låten var speciellt bra. Men Promoe har säkert en hel del feta grejer att komma med, väntar på plattan som fan.
Still in the bridge
va gör han i RZA's studio?? =S och vad har RZA för roll i detta?
http://www.myspace.com/deadlykanha
Same-old, vart ser du det?
Folket i studion verkar impade av Promoes rap. Capleton går in i mickbåset mitt i Promoes inspelning. Han låter sjukt lik Linus på linjen när han går igång och bränner Babylon. Till slut sätter han en sångrefräng och döper låten. Bobby Digital sätter sig på golvet och käkar upp Promoes apelsiner. Han kallar låten Songs of Joy. Den handlar om hantverket att göra musik. Him bad man! Him real bad! Promoe, mi feel him. John John står med en släckt joint i munnen och en automatpicka i kallingarna. Han har inget annat på sig. Klockan är tie på morron och Promoe har rappat samma låt i ett par timmar nu. Han är på väg till Bobby Digitals legendariska studio med en påse valnötter för att spela in med Capleton. Promoe - eller Mårten som hans morsa kallar honom Bobby Digital = RZA
http://www.myspace.com/deadlykanha
men det kanske inte är samma, tror du RZA har en studio på JA?
Bobby "digital" Dixon... är inte = RZA
FRSound
Could have fooled me
Still in the bridge
första gången jag hörde "Songs of Joy" gillade jag den inte alls men nu e den jävligt fet...rolig video oxå!
.:Raiders of the lost fultjack:.