I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

gratis sommar reggaeton!

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2006-05-12 14:36

gratis sommar reggaeton!

Ny reggaeton låt tillgänglig: Hani feat. Lady V - Get it on me!

Ladda ner den gratis på creationsound.se.

eller använd direkt länken här

//Dj Krusty

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-13 05:11
tunga grejjer upp !!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-13 12:39
oh, yes.

2006-05-13 17:59
Sjukt tung! Den ska spelas högt i sommar

2006-05-14 15:21
är det hani från uppsala ?

2006-05-14 18:45
merc P17:
synd att du inte gillar låten eller reggaeton.

men reggaeton är precis som det låter en genre som utvecklats från reggae och dancehall.. och så länge som det inte finns någon reggaeton kategori så kommer allt sånt snack tas i detta forum!

2006-05-15 00:24
den där låten låter som att det skulle kuna vara en hit på mtv fett tung

2006-05-15 19:44
de som kör reggaeton säger ju själva att dom rappar, förstår inte heller varför det ligger här. nästan så hiphop låtar också borde ligga här då många dancehallartiser gör låtar på vanlig 4-taktare.
bara för att det går, bom bap crash behöver det inte ligga här.
 i get more pussy then panty!

2006-05-15 20:11
merc , du hatar reggeaton , okej de förstår jag , men alla stilar har sin låt som kan vara bra , de e de ja säger , varför sätta ett fast beslut om att hata nånting när man inte hört allt. en dag så kanske de kommer en tung låt o då så kanske ändrar du dig. ja tycker inte om reggeaton alls tycker de enormt jobbigt men ja tycker den här låten va tung. allt har sina bra o dåliga. hehe föresten du visade verkligen krusty hur mkt du hatade reggeaton ;) hmm bregott ... peace

2006-05-15 20:12
aja nog om de , ja uppar låten !!!! fortsätt pumpa folket >!

2006-05-18 02:48
waay för poppigt för min smak. jädra mtv/ztv-musik ala discoteka!
right on.

2006-05-19 14:24
Mkt reaggeton hatare men det kan man ju förstå när ni egentligen bara hört gasolina o burn it ut... Tanka hem Pobre diabla med Don Omar om ni fortfarande hatar på en hel musikstil tycker jag synd om er... Ska tanka den här när tillfälle ges

2006-05-19 23:50
Ska först säga att jag inte är någon reggaetonälskare men men men den här skulle kunna funka...
First Class Sound

2006-05-22 17:48
Reggaeton e skönt å dansa till, så e d bara :)

2006-05-24 11:47
EE

om du vill veta mer om Lady V så kan du kolla på...
- http://www.myspace.com
- http://ladyv.creationsound.se
Graffare

2006-05-25 13:25
Lady V var helt galen, syn bara att jag inte gillade hani rikitgt,

2006-05-25 20:58
Skärpning. Finns trådar där man kan diskutera reggaeton's vara eller inte vara.
California, knows how to party!

2006-06-03 02:22
Jag måste bara fråga i och med att jag surfade in på creationsound.se
Den där "Sona" som man har sett sjunga med Ayesha, är det samma tjej som är med i reklamen för martinshop.se?????

Den där med en tjej som sitter på en tvättmaskin och en kö med tjejer utanför som iinte kommer i för hon är helt upptagen med sitt.
Bara undrade.....

Hursom, han som sjunger gör ett bra jobb. Hani (?)
Peace!

2006-06-03 19:28
Soopa-Fly vart?
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com

2006-06-05 11:27
kiljano: jupp, tror det stämmer ;)

2006-06-07 20:02
kiljano Samma i haffa-videon eh?

2006-06-10 18:29
Låter proffsig men det ska vara puro español, ;) sen hade jag föredragit ett tyngre tonläge på reffen istället för "fre"-stämman... men den va nice