I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-05-14 15:07

Boban

Tjena har nu sett bob marley and the wailers last tour idag...... och där får man se bilder ifrån hans begravning osv..... när dom bär iväg med bobans kista så spelar dom en förbanat bra låt men vet ej vad den heter...... vill ha jävligt mycke hjälp..... adda min msn o ja kan skicka klipp på hur låten går.....

tack på förhand !!!! ha de gutt o hjälp mig please

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-14 16:21
jag e inte alls säker på att det är african unite.... det är en acoustic låt iaf.... men vete fan african unite var skit bra med... peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-05-14 16:25
har ni hört babylon sjukan me helt off på acoustisc gitar de e samma slinga som dom spelar iaf...... detta kanske kan hjälpa er lite...

2006-05-14 17:13
vart har du hört sistnämnda?
 i get more pussy then panty!

2006-05-14 20:11
på timbuktus dvd har ja hört detta... det låtar nästan som samma slinga iaf när dom spelar..... vet ej om de e riktigt samma men dom påminner om det... men som sagt kan ni mycke om bobans låar så adda [email protected] vill gärna veta... peace o tack ännu en gång på förhand

2006-05-14 20:46
kan ha fel men e det inte redemption song dom lirar har inte sett filmen men det e den ända akustiska låt med bob som jag kommer på direkt

2006-05-14 20:55
kan du inte lägga upp den på tyd rapidshare.de ?

2006-05-15 14:32
Är rätt säker på att det är Redemption Song.

PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"