I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Papa dee & Emma @ yard på söndag...

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2006-05-23 11:35

Papa dee & Emma @ yard på söndag...

Lol
Såg reklam för emmas värld som körs på söndag, emma andersson och pappa dee en vecka på jamaica

Det måste ju bli någorlunda kul...

2006-05-23 14:09
oho.. kan va värt o se
Agony High Fihttp://www.myspace.com/agonyhifiDancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep

2006-05-23 15:26
På tal om artister med i tv-program, jag såg Mikey Dread på Airline som sändes i söndags på kanal 5, då han var på väg till ett gig i Skottland(?), men dem missade planet med 2 timmar.

Så fick de gratis tickets till nästa plan om de sjöng för en anställd som fyllde år...
California, knows how to party!

2006-05-23 15:45
var det mikey dread, haha, jag såg det... fan vad illa han sjöng födelsedags låtar, fattade ingenting, men han hustlade easy jet eller vad dom hette hårt!
25000 eller biljetter för sitt band, för att skråla happy birthday, jag fattade aldrig om han snackade om 25000 JAM$ eller US$ el pund...

2006-05-23 21:56
Hehehe, såg också det. Eller jag droppade in vid Happy Birthday och då var det ju nästan redan slut.

Spelade World War III efter det. Världens finaste grabb den där Mikael Dread.
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth

2006-05-25 03:27
Det borde man ju försöka se.
7 words of Love:
"JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE"
HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI

2006-05-28 22:14
Det ska man ju uppleva på riktigt =)
Pinnacle SoundSystem.

2006-05-28 22:47
Tycker det var ett avslappnat och skönt program... Papa Dee är relaxed som vanligt.

2006-05-29 13:28
lite dryg emma var! LOL, avbröt papa dees reggaesnack med junior murwin "-do you have children?"
och vågade inte gå ut ur bilen vid aquarious.. LOL!!
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."

2006-05-29 13:56
Haha, det var hysteriskt. Kunde han bara inte fått fortsätta snacka? Börja prata om barn och annat irrelevant. ;)

2006-05-29 16:19
Håller med er innan....papa dee får chansen att prata med junior murwin o va gör den dumma bruden.....boom bye bye på henne!
Så gör man inte.....Skäms!
Pinnacle SoundSystem.

2006-05-29 18:03
ska vi skjuta henne för det? du verkar ju smart.
 i get more pussy then panty!

2006-05-29 18:05
haha, har man eget tv program så gör man lite som man vill...
Tror hon sket inte så lite i junior murwins uppsetter karriär, hon ville veta vem papa d knullar med...

2006-05-29 18:49
Confidence!

D var inte d jag mena.....tycker bara hon är beng i skallen!
Pinnacle SoundSystem.

2006-05-29 21:07
Japp, Popa lär varit oxtokig efter det. Jr Murvin is a freaking legend!

PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"

2006-05-29 23:33
så ni tror inte han hade chans att snacka me honom när inte kameran va på?

2006-05-30 00:52
"jag såg en svaaaaaart kuk"

Den där bruden borde ju stoppas upp i sitt eget anus och stanna där så irriterannde som hon är.

2006-05-30 16:18
SirBoss F12

Givetvis, men då anser jag att dem kunde tagit med något annat i programmet än när Emma avbryter deras snack, Murvin var inte ens intresserad av vad Emma hade att säga så det blev bara dumt.

Jag tycker Emma gör bra program som oftast är intressanta och själva grejen med Emma är just att hon är lite 'korkad' men först och främst lättsam. Därför tilltalas jag av hennes program för det blir en kontrast till alla andras reseprogram/whatever...

2006-06-01 13:35
Givetvis, men då anser jag att dem kunde tagit med något annat i programmet än när Emma avbryter deras snack,

Det eju sånt som e behållningen, hela programmet eju humor, blir sugen på att se sm i nazireferenser nu.

Exakt hur gangsta måste man va för att ta sig fram i Jamaica för att inte råka illa ut... fan inte ens våga gå ur bilen, dom eju inte kanibaler där direkt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-01 14:47
jag hatar sådana människor som emma jag tycker helt seriöst de borde avrättas, så många som dör pga av sånna H*ror (ursäkta min franska)....usch....

Tror personligen att med uttalanden som det har man ingen rätt att se ner på Emma.
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth

2006-06-01 17:10
Soopa-Fly

de skulle absolut vara mer intressant att titta på när dom snackade än när hon ställer tråkiga frågor.
säger verkligen inte emot om de.

har aldrig kollat på hennes program innan så, men de intrycket ja fick av de va ju inte speciellt positivt.
men men, kanske är bra annars..!