I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-06-08 11:57

soca?!?

tänkte bajsa på sverige och grilla käk och lyssna på soca på lördag. har ni tips på bra soca låtar och kanske några med fotbolls tema. allt som är bra och party.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-08 13:46
fan är det här? soca warriors for the win! go go go

kommer bli grymt bra. picknick med soca tema och fotboll i haga är som gäller före matchen. så posta på nu, vet att några här har bra koll på soca. fan vill ha tips på bra äldre soca också inte bara dagens artister. kan gärna vara lite reggae soca också om ni vet några saftiga låtar i den stilen.

så lördag ska det fan vara sol, soca, calypso och reggae och sen lite nice vinst över sverige i grupp spelet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-06-08 14:08
fan va alternativ å fräck du ska va då som inte ska heja på Sverige.
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY

2006-06-08 14:13
jag gillar bara spela fotboll för eget nöjes skull. skiter fullkomligt i fotboll annars. spelar korpen och det räker. men musik älskar jag och gärna bra läktar kultur. så får man en match med soca warriros mot sverige så ska man fan vara glad.

kommer bli fet nice. gillar bara lag med nice musik uppbakning. hatar tomas ledin och annat skit. föredrar kamerun, senegal, reggae boys m.m. där musiken och läktar partyt är mer än halva nöjet.

så grillat köt sol och soca musik på en lördag sammt kicka lite boll själv låter för mig som en extremt trevligt hobby.

men du kan ju hoppas att det är för att vara alternativ.

2006-06-08 14:33
Kolla på soundquake.com. De har en del soca-samlingar och singlar.
www.combatsound.com
Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!

2006-06-08 15:25
okej, något du rekomenderar så där på rakarm som är bättre än annat. soca är väl den musik från caribbien jag har sämst koll på så det är snällt om ni ger mig lite skysta tips.

2006-06-08 17:01
fyfan va löjligt att inte heja på sitt eget land i världens största sport

2006-06-08 17:20
fan va alternativ å fräck du ska va då som inte ska heja på Sverige. <-------LOL!!
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."

2006-06-08 17:55
jag vet men skiter man fulläständigt i fotboll så skiter man nog fullstädnigt i om sverige vinner också. tycker bara all hysteri är rätt jobbig. jag gillar reggae musik och spela fotboll. jag kommer antagligen se alla sveriges matcher men jag tycker underdog lag som trinidad är hundra gånger mer intresanta. och i min värld fins det inget hjärta som klapar mer för sverige än något annat. om jag får välja melan soca musik och dans eller plast vikingahjälmar och pripps blå så väljer jag i alla fal nr1. men vist vi kan snaka om det här i timmar eller så kan folk dropa mer soca tips vilket var vad jag ville blanda ut mit reggae lyssnadne med för dagen då min fotbolls tokiga vänner och även jag ska prak hånga så passar det utmärkt. sen att jag gärna ser trinidad i några fler matcher en grån spelet ska väl folk ge blanka fan i. har ni några relevanta tips så dropa dem eller hål käften. tråden handlade om musik mer än något annat. så ge mig tips nu, för jag vet att folk lyssnar på soca.

2006-06-08 18:55
Bunji Garlin - Turn Me On
ALISON HINDS - ROLL IT GAL (ELEPHANT MIX)
miss alysha ft fay ann lyons - party
Square One - Faluma (Ding Ding Ding)
natural black - indica

big up soca!

2006-06-08 18:56
tack som fan äntligen ett vetigt svar

2006-06-08 20:40
Allt med Bunji Garlin är tungt...

Return Of the King dock den allra bästa!!

PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"

2006-06-08 22:21
Kom ner till Snaps (medborgarplatsen) på lördag där Topaz kommer köra soca sessions innan och efter matchen. För de fotbollsintresserade så visas matchen på storbildsskärm.

2006-06-09 09:01
Håll ögonen öppna för bunji garlin! near you
 Red Motion Music

2006-06-09 10:17
tror jag måste se matchen på min egen pub något annat vore nog jävligt pissigt gjort mot hela min firma. så det får nog tyvär bli pass på snaps men vi kommer nog ha fest på black horse också.

2006-06-09 12:57
allt med dawg e slaughter, bunji o maximus dan... kolla oxå in busy signals soca bidrag pon de pole och bunji o bountys 3 miles....big tunes!
http://www.youtube.com/watch?v=Dni1_xbLl5I
Bitty Mclean with Trinity Sound ...

2006-06-09 13:23
tack tack, mycket bra skit har jag hitat nu. kommer nog bli en sweet uppvärmare i parken in för matchen.