Favoritlåt inom dancehall just nu?
Mja.. tycker dancehall blir lite åsidosatt här... eller? Så därför tycker jag att alla ska berätta vad ni lyssnar på mest just nu, en specifik låt gärna då :) Om det är en viss riddim så får ni banne mig välja en låt på den.. :) Personligen så är det... Sizzla - I'm with the girls
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
elephant man - gun salute
Don't Give Props To The Devil
Poison Chang - Weh Yu Batty Deh (Bam Bam Riddim)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Beenie Man - Hands up inna di air tycker jag att är hetast just nu
bounty - disrespect
see the hitman a come..
finanser F0 Eh? Och du nämner en Buju-låt från juli 2005?
California, knows how to party!
Pum Pum cut ina two - Zebra
Jag kör oxå på sizzla - i´m with the girls och har börjat digga shaggy - ready fi di ride på katana riddim.
www.unt.se/musikbloggen
Soopa-Fly Haha tack... Annars lyssnar jag f.ö. mycket på Lord Kossitys skiva från förra året, visserligen mycket ragga men... Dead Dead (feat. Vybz Kartel är en jävligt tung låt som rekommenderas.
haha vafan ingen sa nått om min bounty låt från 1994
see the hitman a come..
Årtal är inte så viktigt direkt.. bara man tycker det är bra så! :)
Sizzla - I'm with the girls (Demolisha remix) helt okej cecile - bun rapist
Agony High Fi
http://www.myspace.com/agonyhifi Dancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep
buju banton - talk to me (man fi dead rytmen) tony matterhorn - dutty wine (smash rytmen) beenie man - hum hum shaggy - clothes drop (heavenless aka waterbed riddim)
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
Baby Cham- Rudebwoy pledge
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
baby cham -rudeboy pledge (snypaz remix) elephant man -no bruckback mountain ward 21 -garrison sizzla -no way på angrier managment!!!!BRAP!!!
http://www.youtube.com/watch?v=Dni1_xbLl5I Bitty Mclean with Trinity Sound ...
Bara meningen favoritlåt och dancehall skär sig i mina ögon.
Shooo bree
Äveeen.... Busy Signal - Lu lu lu farbrorbla Varför? :/
ååH! just ja, Baby Cham- Rudebwoy pledge är så jävla fet! när kommer hela rytm serien, är det nån som vet? dave kellys nya rytm!
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
Kontrast P21 Har alldrig förståt mig på den skiten. Min chef spelar det och reggeaton dygnet runt på jobbet och jag kan fortfarfarande inte höra skillnad på låtarna. Tycker allt låter likadant.
Shooo bree
Junior Reid's låt på Di Tape rhythmen
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
Nytt: Assassin och Cham på Stageshow riddim. Gammalt: Capleton feat. Brian & Tony Gold - Livin in a dream Ninjaman & Bounty Killer - Badman nuh cubscout
farbrorbla Reggaeton och dancehall har ju inte många likheter alls... Vet inte vad du har lyssnat på för konstig skit.
Mixskivor från afrika hehe. Galna cdomslag sisqo är på omslaget till en dancehallskiva WTF!? hehe och han är ju inte med på en enda låt
Shooo bree
Nåt på Chinkuzi riddim, kanske Capleton eller Beenie Man.
Nu är det Jah Mason - Mama Earth på Intercome Reloaded ! Hawkeye - Memba God på Okidoki också... PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
dutty wine!
SKYSCRAPER - MILLION VIBES http://www.myspace.com/martinnordbeck http://www.myspace.com/millionvibessound
Dutty Wine !!!!! Sizzla på Nookie rytmen..... Movado - Gangster for life !! That good shiiie!
PAIN IS TEMPORARY, GLORY IS FOR EVER !
Nah, Prodigy - Pussy Haffi Tight på Redbull and Guinnes !! Blezz
"Who the motherfuckin' bawse?"
Stageshow rythmen!
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
Rytmer så som Gully Slime, Stageshow, Sidealk university!!!
twitter.com/dj_shirkhan
12 gage, 95 riddim, bounce back, redbull and guiness, red bull riddim, drama riddim
Beyonce-wine med Vybz är ju tung iofs....minns fan inte vilken rytm de är dock!
URBAN VYBZ P23: Den ligger på Sidewalk University! Badd riddim
twitter.com/dj_shirkhan
ah just! Big up yu chest!