I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
daddy freddy - the fastest rapper
Övrig musik - Reggae & Dancehall
Tillbaka till forumet
Ferma P46
2006-08-16 23:26
daddy freddy - the fastest rapper
http://www.daddy-freddy.co.uk/video/TV_C uts_350k.wmv
Some people consider me crazy. I don't like that word.
It leaves a acrid taste when spoken.
merc P38
2006-08-17 02:42
o så var det d där me länkarna
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
Ferma P46
2006-08-17 04:10
what about them punk :)
Some people consider me crazy. I don't like that word.<br> It leaves a acrid taste when spoken.
Shirkhan-Safari P44
2006-08-17 09:56
Jag såg han köra live över Iration Steppas i våras, på ett riktigt ljudsystem. Shit va snubben är snabb. Han har svalt en kulspruta och bara matar ut lyrics... Big Up Dadday Freddy! Han e madd!!!
Tror ni Sverige hade vatt ready för en show med honom?
twitter.com/dj_shirkhan
Ferma P46
2006-08-17 14:13
why not
Some people consider me crazy. I don't like that word.<br> It leaves a acrid taste when spoken.
mayornas P52
2006-08-17 14:54
daddy freddy har vart snabb för alltid, old school dude that
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Tantorious
2006-08-18 14:00
Listen this than!!!!!!!!!!
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
Fel P45
2006-08-19 14:53
www.daddy-freddy.co.uk
And when you help the pigs you´re hurting the people.
RootsNatty P44
2006-08-22 13:43
vadå
ere
ingen
som
hört
zooparty
on
body lasher
ARE U READY FI DI ROAD
jahfar_vss
2006-08-22 14:11
det här var inte speciellt bra om jag får säga mitt
DillSound like whoa....
för mer info: maila eller gör nåt annat
Blendas
2006-08-22 20:28
we papa girl rappers, det var tider det!!
Fetaste låten med Daddy Freddy: Rough Neck Nuh Ramp
junior_N
2006-08-24 15:37
han va ju skön ju haha men inte så as snabb...
www.myspace.com/juniornatural
kalcidis P42
2006-08-24 16:04
Daddy Asher är fantastisk. »Raggamuffin Hiphop« är fortfarande en av de bästa hiphopreggaeplattorna som har släppts.
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth
junior_N
2006-08-28 20:33
KARL KADAVER
haha aa
www.myspace.com/juniornatural
mayornas P52
2007-04-29 19:21
KarlKadaver har rätt, Daddy Freedy hade rekordet i många år, ett känt faktum om man vart med ett tag, vet ej hur det är idag, även Twista aka Tung-Twista har vart nära...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
kalcidis P42
2007-04-29 23:11
Jag kommer ihåg att när jag var ganska ung, kring 93-94 så såg jag i en Guinness rekordbok att Rebel XD hade rekordet. Det var någon ny snubbe som tog rekordet för bara något år sedan dock. En ung rappare, minns inte namnet dock.
Daddy Freddy är coolast in the bunch dock.
Manamanamanamanamanamanamanamannmanamanamanamana. Och så flickar Papa San in .... Perdominant!
V.N.U. - Vinyl Nerds United - by special request <br> www.mokkamekka.com - lumumba teaches the youth
IllicitMuzikGBG P52
2007-04-30 02:36
kalcidis
känner oxå igen det namnet du nämner runt den tidpunkten som mästaren, så jovisst, true stories
fan va ball i daddy freddy klippet att se gamla simon harris (boss för music of life som var ett av uk´s största hip hop label förr i tiden) så och skanka där i bakgrunden, även wee papa girl rappers för med sin gamla goa minnen ha ha
kalcidis P42
2007-04-30 09:41
Jag gillade aldrig Wee Papa Girl Rappers av anledningen att min kusin hade fått den skivan av sin pappa (92?) och de var inte tillräckligt gangster. Jag hade ju samtidigt fått en skiva med Ice-T där han snackade om hur han blev sönderknullad av tjejer med supersize dildos (om mamma visste vad man lyssnade på, hehehe) och då var Wee Papa Girl Rappers pophiphop inte riktigt nära att tävla.
IllicitMuzikGBG P52
2007-04-30 12:22
och ice-t signade även hijack ifrån england som inna låg på music of life labeln som även daddy freddy då gjorde, coolt som fan, bara en av få ifrån uk rap scene att bli signad av stort us rap bolag
raggamuffin hip hop
kalcidis P42
2007-04-30 14:21
Yes,
Horns of Jericho
är en av de bästa hiphopskivorna som släppts. Jag skulle dock inte klaga på att ha deras 12" med
Stylewars
också.
Tillbaka till forumet