I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ras judah på vibes46.com

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2006-08-30 08:43

Ras judah på vibes46.com

nu på torsdag imorrn kommer ras judah göra en interview och spela några låtar.... lite live perfomence mm på Aphexsounds show
kl 20-22

checka även www.aphexsound.com för mer info...

Bless

sway

TungGungClick.se Youtube.com/TungGungTV

2006-08-30 10:01
Cool!

Snubben är tung-..
Pleasant, andra lördagen varje månad!!

2006-08-31 09:55
 TungGungClick.se Youtube.com/TungGungTV

2006-08-31 18:31
ska definitivt checkas...riktigt duktig kille,big up!
Real top-a-top - Di baddest chick pon di block

2006-08-31 21:44
bra skit!! bigopp

tung låt av Jay också..
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2006-09-01 20:39
Missa ej detta riktigt trevligt prat med artisten + massa andra roliga grejer som live performence och mer!!!

Lyssna live grejen med jay sway låter som förinspelad heeel sick!!!!!!

Lägger upp showen på sidan nu detta får ej missas asså!

big up Ras Judah n Jay Sway!!

APHEX SOUND DEM SHUDDA KNOW!!!!

2006-09-03 07:03
THE BLACK MOSES I - DEM SHOULD KNOW!
7 words of Love:
"JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE"
HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI

2006-09-03 11:48

checka www.aphexsound.com

Plus nu är linken här! Ladda ner hela showen så ni har den arkiverad

(högerklicka sparasom, eller bara run it)
AphexRasJudahDemShuddaKnow

2006-09-03 12:58
http://www.youtube.com/watch?v=DyM36AcBD v0
7 words of Love:
"JAH IS LOVE, LET US ALL LOVE"
HOLY EMMANUEL I SELASSIE I JAH RASTAFARI

2006-09-04 18:09
Ärligt talat så tyckte jag att intervjun inte världens bästa...Han som intervjuade lät feeett nervös och det kändes som om att han hade övat in frågorna eller inte förberett sig inför intervjun i sista minut...

som tex. när Judah svarade på några frågor så kändes det som om han(intervjuaren) tänkte "ööhuum va fan ska jag säga nu då?" lr nått hehe..

blev en aning besviken på när ni började med erat "PRAAAH PRAAAH PRAAH" hela tiden...asså jag vet det e värsta grejen här i sverige nu med att man ska säga/skrika det nu bland svenska reggae-shunnosar hehehe...men ni vet säkert vad jag vill mena med det....act lite mera Pro när ni ska presentera en person som judah.

för övrigt vill jag bara lägga till att jag tycker att det är bra att ni hjälper honom att synas/höras. och att folk här i sverige på nått sätt får chansen att veta vem han är...

hoppas att ni inte tog illa upp =/
bara lite tips lr nått på det ni kan tänka på inför andra intervjuer...ser fram emot nästa...
paz

2006-09-04 19:53
hehe fet nervös var jag absolut inte, inte alls faktist men detdär med frågorna ja den satte du h ehe

klart vi ej tar illa upp kul att du lyssna och fortsätt lyssna, mer roliga grejer kommer!!

ODDITY! APHEX SSSOUND DEM SHUDDA KNOW!!