Lägg Ner Ditt Vapen [video]
Ison & Fille feat Ismail - Lägg Ner Ditt Vapen hiphop goes reggae och gör det riktigt bra proddat av Masse och en riktigt snygg video gå in på www.hemmalaget.nu så laddas den automatiskt på första sidan powpowpow
asså Ismael från Slag Från Hjärtat för dom som inte visste
Nice!
Pleasant, andra lördagen varje månad!!
men det är ju hiphop, vad är reggae med detta? stråkarna, ej-baktakten, alla synthljud eller att dom rappar?
i get more pussy then panty!
d e reggaebas d e visst baktakt och så sjunger ismael sen är ju stråkar och synt något som e exklusivt för hiphop
haha lite roligt var det att jag precis lyssnade på drifter med dennis brown och så ploppade den här upp! confidence: om du är familjär med drifter-rytmen så förstår du..
riktigt skön låt, kul att Ismael får synas lite i tv´n oxå! :D
// be the change you wanna see in the world
Fet. Ison & Fille + Ismael = najs! E det någon som vet vem/vilka som gjort videon?? Skriv meddelande.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
faaan va grym låt och video. jag börjar fan bli en jävla groupie till fille och ice :D allt de gör är fan top notch
Videon har regisserats av Jan Rus.
Riktigt bra!
Pinnacle SoundSystem.
mycket bra låt, härlig video
Mabuhay!
diggade inte låten, när jag hörde den.. Men videon är grym.. Ison o Fille är alltid bra men denna reggae inspererade låt är inte nice... HighWon gör den bästa hip hop i Svea, men reggae med Ice å fille nja..
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Överfet låt, var kan man höra mer joints med Ismael?
twitter.com/dj_shirkhan
den var ganska skön ,.men den borde inte ligga under reggae tyvär aså skulle refen gått hela tiden så skulle jag köpt det ,.
csavargo från ruff runkers
sicken vibbig rytm alltså, älskar kicken.
Tycker att låten var grymt bra, med ett budksap som behövs i tider som dessa.
DIF!
Gubbfett!
SOUNDCLOUD.COM/ODIGGITY
Videon var inte sådär överdrivet het, en i mängden helt enkelt. Rätt skön ändå. Gillade inte refrängen så hemskt mycket heller, låter som om den skulle vara överkörd med autotune. Annars var låtjäveln riktigt skön
Still in the bridge
Låten är grym! Gillade inte Ge Mig, men den här är jävligt tight!
shirkhan-safari: kolla in slag från hjärtat ismaels band. finns mp3or på skawars
Riktigt förbannat fett!
Legion=sötast
Skivsamlare
2006-09-10 01:15
Låten är underbar!
Yes! In Concert — For the love of music
håller med Clydisch P20 om refrängen =)
Jag bara skämtade.<br><br>
asså.......shit det här va så fruktansvärt bra ,jag satt helt fast hela videon. mkt stor bigup till ismael o ison o fille o han som gjort videon. allt jag vill säga.
Uppsala Roots & Culture Uppright Musicant
Fy fan vad jag diggar den.
DIF!
Det här är svensk hiphop. Se och lär.
toppa toppa. riktigt fet låt
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
fan så jävla sämst
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
feet
www.myspace.com/juniornatural
Diggar den mer å mer.. fet!
Empress
jag säger detsamma
kan någon länka mp3orna med ismaels band från skawars ?? bless
junior_N P1 går inte att länka, du måste bli medlem på skawars