I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2006-09-25 15:36

Reggae i Málaga?

Är det någon som har koll på reggaescenen i Málaga? Skivaffärer, klubbar, reggae barer och dylikt. Eller någon sida där man kan tänkas hitta nåt?

2006-09-27 15:49
Ingen spanjor här? finns det inte nåt spanskt reggae-forum?
Producent

2006-09-29 11:11
Ta dig till Fuengirola, 20 min från Málaga.. där finns en del vill jag minnas :)
Musikproducent

Lyssna och köp mina beats på http://www.pentmo.com

2006-09-29 13:48
Det enda jag har hittat där är en riktigt liten secondhand skivaffär med några enstaka reggae plattor. Och Malaga är ju en betydligt större stad. Men om du kommer ihåg nåt specifikt så dela med dig! =)

2006-09-29 18:52
var där för nåra veckor sen, över 9 dagars ferian...
sista dan spela alton ellis...
såg ett sound som hette wadada sound spela...dem var helt ok..bra drag.. googla upp dem... annars vet jag inget specifikt ställe. lycka till
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-03 18:11
det finns några soft sounds i trakterna!
ire sounds. dj fiestagal. wadada.sen spelar ganska många lokala band på små senaer uppe i bergen ofta i granada.
1 Blod
1 Gemenskap
1 Rörelse

2006-10-03 18:27
Fett! tack för svaren. Jag ska googla efter sounden. hoppas det är nån dans medan jag är där

2006-10-07 23:57
kan inte nämna nåt specifikt direkt men har du vart ute o kollat på stan?? har vart där några ggr och både i malaga o fungirola såg jag massa affischer o stickers om olika reggae-happenings. tyvärr hann jag inte kolla in nåt av det men det verkar ju som om det händer grejer titt som tätt i de trakterna....check your surroundings! ;)
www.myspace.com/roughlynx

2006-10-08 02:39
yes, senast jag var där var det massor affischer för nån rätt stor grej men både utländska o spanska deejays och sounds(som jag tyvärr missade med några dagar). men eftersom jag inte kommer att vara så länge i trakten söker jag främst efter nåt ställe som man alltid kan gå till.

jag tror jag ska kolla med de whoa-användare som bor där ifall de har sett nåt på stan

2006-10-08 13:24
Jag vet att en poalre till mig lirar reggaeplattor på nån klubb i malaga, tyvärr vet jag inte vad stället heter men skull ekunna ta reda på det om du känner för det...
jag sitter här på jobbet & knegar för nån vd i malmö...

2006-10-09 12:08
Det skulle jag uppskatta!

2006-10-10 13:47
då ska ja gkolla upp det!
jag sitter här på jobbet & knegar för nån vd i malmö...