I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
Vad handlar "Bonus På Kortet" om?
Övrig musik - Reggae & Dancehall
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»
Jefe
2006-12-18 17:27
DonRuba
Hehe, tack!
Jag tänkte att om han isf syftade på något speciellt kort, om kortet så var viktig att kännas vid så skulle han nog nämnt kortet.
Jag har med varit i sånna stunder då man är väl bokstavlig vid olika tolkningar, att se skillnaderna då man hamnat rätt till slut får en att dunka sig själv på huvudet för att man inte tänkt så från början. Lätt hänt.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
Mastah-L P45
2006-12-19 09:33
haha att ni orkar hålla på ens..
Ribbit... Tell Dem
Jefe
2006-12-19 12:52
hehe, Andy borde känna sig hedrad denna tråd att just denna rad ur hans text disskuteras.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
DonRuba
2006-12-19 13:56
Jag orkar alltid hålla på!
Hålla på är det bästa jag vet!
don't get chumpatized
Color_Blind P44
2006-12-19 19:19
Jefe!
Du har inte sett Andy live de senaste veckorna förstår jag! Denna tråd hånas ganska hårt innan han kör bonus på kortet.
Djiodi F44
2006-12-19 19:40
Va? Hånar han en diskussion på ett internet-forum innan han kör sin låt? Härlig snubbe.. hmm..
Wala bok wala bok.. som o dem talk..
DonRuba
2006-12-19 19:58
Color_Blind
Vadå, berätta?
don't get chumpatized
Jefe
2006-12-19 20:23
Color_Blind:
Nope, inte min typ utav artist. Men jag kan tänka mig att han hånar tråden om han så orkar bry sig om den, varför man orkar bry sig om den och håna den på scen fattar jag däremot inte.
Och det jag skrev i tidigare inlägg ska
späs på med sarkasm
.
Mastah-L P45
2006-12-20 15:08
han hånar inte tråden utan all missuppfatting som texten konstigt nog verkar skapa. Lyssna och handlingen är solklar.
Ribbit... Tell Dem
Jefe
2006-12-20 16:08
Mastah-L
Aja äre så, shit som händer iaf.
Soul_Survivor_II P48
DJ
2006-12-21 23:36
Coop Med Mera såklart ;)
Ica är indiepop
Min senaste text: Några korta rader om The Coups första spelning på Lydmar
Danang P49
2006-12-22 09:03
Vilket kort är det egentligen vi pratat om nu igen? Jag har glömt bort. Kortkort?
Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
»
»»