I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vad handlar "Bonus På Kortet" om?

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2006-12-18 17:27
DonRuba
Hehe, tack!
Jag tänkte att om han isf syftade på något speciellt kort, om kortet så var viktig att kännas vid så skulle han nog nämnt kortet.

Jag har med varit i sånna stunder då man är väl bokstavlig vid olika tolkningar, att se skillnaderna då man hamnat rätt till slut får en att dunka sig själv på huvudet för att man inte tänkt så från början. Lätt hänt.

''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2006-12-19 09:33
haha att ni orkar hålla på ens.. 
Ribbit... Tell Dem

2006-12-19 12:52
hehe, Andy borde känna sig hedrad denna tråd att just denna rad ur hans text disskuteras.

''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2006-12-19 13:56

Jag orkar alltid hålla på!
Hålla på är det bästa jag vet!

don't get chumpatized

2006-12-19 19:19
Jefe!

Du har inte sett Andy live de senaste veckorna förstår jag! Denna tråd hånas ganska hårt innan han kör bonus på kortet.

2006-12-19 19:40
Va? Hånar han en diskussion på ett internet-forum innan han kör sin låt? Härlig snubbe.. hmm..
Wala bok wala bok.. som o dem talk..

2006-12-19 19:58
Color_Blind

Vadå, berätta?

don't get chumpatized

2006-12-19 20:23
Color_Blind:
Nope, inte min typ utav artist. Men jag kan tänka mig att han hånar tråden om han så orkar bry sig om den, varför man orkar bry sig om den och håna den på scen fattar jag däremot inte.

Och det jag skrev i tidigare inlägg ska späs på med sarkasm.

2006-12-20 15:08
han hånar inte tråden utan all missuppfatting som texten konstigt nog verkar skapa. Lyssna och handlingen är solklar.
Ribbit... Tell Dem

2006-12-20 16:08
Mastah-L
Aja äre så, shit som händer iaf.
DJ

2006-12-21 23:36

2006-12-22 09:03
Vilket kort är det egentligen vi pratat om nu igen? Jag har glömt bort. Kortkort?
Väsby Crew! - Spana in min sida för Dubfiles DVD+CD dokumentär.