I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Roots Defenders -söker låtar

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2006-12-04 16:44

Roots Defenders -söker låtar

Som rubben lyder, var hittar man sånt material? Mina band är long gone och mina polare som spelade i gruppen bor inte kvar här i Uppsala och jag vet inte ens om dem heller har kvar.

Roots Defenders eller annat med Donny Dread gärna.

Hade själv en massa studio och studiojams med grabbarna men allt är GONE!

''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.
And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2006-12-04 16:45
pm:a eller skriv gärna i gästboken
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2006-12-04 17:08
yo
det är nog rätt körrtt...

om du skickar mig 1000 kr så kör jag detektiv runt om i mitt hood.
Uppsala Roots & Culture
Uppright Musicant

2006-12-04 17:23
hehe, då kan jag lika gärna anstränga mig lite mer istället
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2006-12-05 17:08
jepp ungefär så lätt är det o hitta
kanske finns på det där som kallas dc av vissa
Uppsala Roots & Culture
Uppright Musicant

2006-12-06 09:39
så ruttet
jag får ta och kika i gamla dc och hålla tummen på att det träffar

tack för hjälpen

2006-12-06 11:47
Nu råkar jag faktiskt ha en låt med Roots Defenders så ni får hålla till godo:

Roots Defenders - Oh Girl (Live)

Det var någon som lade upp den i en annan tråd här på whoa för länge sedan så BIG UP till vem det nu var.

Förresten kan det komma någon skum popup och ta över ett webbläsarfönster på YouSendIt men filen ska funka..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny

2006-12-06 16:20
Mic_Styles

Stort tack man!

2006-12-06 16:22
Det låter som den som är ifrån reggaefestivalen, kan lika gärna vara rinkebyfestivalen eller gottsundadagen...minns inte vilka live som var vad, jag hade video ifrån rinkeby uppträdandet...bra grym.

2006-12-06 17:58
Jefe: nix, fyrisfestivalen
boat sluts looking for work in borlänge, sweden

2006-12-06 18:11
du ser, kan vara vilka som helst...jag minns ej längre

2006-12-06 19:58
hela konserten från fyrisfestivalen finns att ladda ner på dc!

2006-12-06 20:01

2006-12-06 20:09
sergei...hehe, thats me behind the cam

2006-12-06 20:11
haha, okok, kanske inte va till så stor glädje då, jag har "studio" verisoner utav sitting in my sofa, over in the ghetto och några till om du e intresserad

2006-12-06 20:17
hehe...kanske iunte, men jag skickade ett meddelande nyss te' de'j

2006-12-12 14:14
Nån som är sugen på att dela med sig ?

2006-12-12 21:52
Har iaf hittat min video, upplagt utav någon annan, där Donny Dread och Aki kör. Gottsundadagarna 2006.
Stog på helt fel plats och vill ha videon ifrån den andre killen framför mig.

http://www.youtube.com/watch?v=0aeDh9hvmEw

2006-12-13 02:01
Den jag lade upp verkar ligga kvar fortfarande men säg till om länken slutar funka så kan jag slänga upp den igen om någon vill.
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny