BLAM BLAM BLAM!
Twelve Tribes of Israel
Skitbra! Rytmen dödar!
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
Texten likaså!
varför går det inte att ladda ner den? skulle vara kul att ha den på mp3-spalaren
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fiyah står att den download:able, funkar även fast du är inloggad? funkar det endå inte kan du busa lite och spela in det du hör i datorn.
i get more pussy then panty!
masta-L, sjuuukt fet rytm!!! är det du som producerat den?
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
Chris Boss P25 Du tycker det är skitbra med en en 50 årig gubbe som sjunger om en brud som har "tsnumasi punnany", "världens största röv" och dyl?
tyckte inte detta va nån höjdare :(
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
Jag tycker guvernören har ett sjukt krystat tonläge och många av dom nya låtarna kan man bara lyssna på en gång innan man tröttnar på att höra hans röst. Rytmen va heller inget att hänga i granen, allt va bättre förr. (Även idén att göra en låt med detta namnet...)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sjukt bra, hört låten förut dock. han har kickat den live. Riktigt bra låt
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Är jag helt säker på, för känner igen den riktigt mycket
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
mycket fin låt.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
givetvis så funkar alla låtar på hans myspace utom den nya för mig...cp
DillSound like whoa.... för mer info: maila eller gör nåt annat
larson, e det en ny rytm på låten? eller e det den som gjordes på samma rytm som ms fatty?
http://www.youtube.com/watch?v=Dni1_xbLl5I Bitty Mclean with Trinity Sound ...
Nice one Governor =)
http://Soldjah.blogg.se/
neh, hans gubbsjuka funkar inte för mig. senaste skivan var helt okej men han blir fan bara sämre och sämre.
Han e så skön :)
era föräldrar förstår inte det här......
i remember when originality was the key!!
Jag undrar som Flash... Skulle den inte voicas på miss fatty rytmen först? Aja, fet rytm iaf och galen voicning som vanligt... Har väntat på denna alltså. Evokee6, fool. Sållar du ut äldre artister? Kan inte du göra en lista på saker man inte får sjunga om efter fyrtio? Varför är det inte bra?
Gurraa P22 Man får sjunga om vad man vill när man är 50+, men att sjunga om tsunami punnani, världesn största röv och dyl känns jävligt fjortisaktigt. Varför den inte är bra? För att inget är bra varken beaten eller texten eller nåt annat....
Evokee6 P23 jag vet ju inte va du gillar, men jag antar att du diggar dancehall, så varför fungerar en sak på jamaicanska och inte på svenska? big upp guvernören
haha tur att andy har simborgarmärket
NuttyDread P24 Det är väll ett ganska naturligt fenomen. Att allt som fungerar utomlands inte fungerar på svenska utan att låta löjligt. Dessutom är jag högst osäker på om jag tyckte den här texten var särskilt okej om den framfrödes av 50 årig dancehall artist.
riktigt riktigt bra rytm!
boat sluts looking for work in borlänge, sweden
Evokee6 P23: Javisst. Det går alldeles strålande att sjunga om sånt även om man inte är 23. Vill du ha ensamrätt kanske?
Chris Boss P25 Vill du ha ensamrätt kanske? Fjantiga texter är fjantiga även om man är 23 eller 14. Men bra mycket mer förståliga då.
håller med Evokee detta låter rent ut sagt för jävligt och mycket av det ligger i den patetiska refrängen "hon har tsunami punany". extremt töntig text och jag förstår faktiskt inte, även fast jag ser mig som en sympatisk kille som uppskattar det mesta inom reggaeväg hur man kan lyssna på det här, och sedan säga att man gillar det?!
soundcloud.com/geels facebook.com/geels twitter.com/deejaygeels www.djgeels.com
Vadå i bonus på kortet så tostar han om tjejer födda 1987 är bäst o shit men ingen har klagat på det ? fast han är typ född på 60 talet :)
Äntligen! Tung som fan, tyckte iofs ännu bättre om den på ms fatty riddim men jag kanske ändrar uppfattning efter flera lyssningar. Andy love punany bad like shabba! Civish P10 Såvitt jag vet och minns så lyder texten "19 till 7 hon är alltid bäst", med andra ord hela tiden?
fredrickson Det är ju väldigt lätt att höra fel på den texten, ungefär alla jag spelat låten för som inte e reggae-heads har trott att han sjunger om en nittonåring. Well, den som gillar gubb-låtar av guvernören kan ju lyssna på "Herr Svenssons dotter" på Torra Benens Dal-skivan. "Igår du fyllde 20, snart så blir jag 41, men kärleken är blind och döv med hörlur och käpp"
Hursomhellst är det nice med lite slackness på svenska! Finns alldeles för lite. Styr den opp och tsunami punani
Vet inte vad jag ska säga om låtens sexism eller inte sexism, är ju alltid lite knepigt att höra det man annars hör på engelska på svenska.. Jag känner mig dock inte riktigt redo för att skämta om tsunamis riktigt ännu.. Svängig rytm, annars.
Boss Sounds - Reggae Scorcher.
Det är ju inte bara det att låten är på svenska o han sjunger om tsunami punany.. Men det är ju riktigt dåligt genomfört o han är riktigt dålig.
http://www.twitter.com/sammyksafari
Skitbra rytm,riktigt kass låt..
Är väll inget fel o sjunga en sak om man är 50 eller inte.. han sunger ju inte om 5åringar iaf.. sen o sjunga om sjärtar är det väll inte heller nått fel i.. vad är det för fel på stjärtar.. sen tycker väll jag att texten är ganskt töntig och tråkig.. tror det drar ner rythmen lite också.. ska lyssna nåra ggr till innan jag kan utala mig om den igentligen. Men jag har gillat andy sen jag va ett litet barn.. men vafan alla låtar passar ju inte alla, det kommer säkert mer bra från hans tunga.
{F.e.C.}
Såja killar. Var lite open minded. Allt är inte på blodigt allvar.
rent logiskt så tycker man väll att en fräsch 19åring e attraktivare än en kärring på 50? även om man e en 15 årig pojk slyngel eller en 65årig gubb jävel? ^^ ni som lägger ner energie på att klanka på guvernören, varför orkar ni ens sprida negativa vibbar? han gör sköna låtar och håller svenska scenen vid liv, big up andy =)
Kärlek och respekt...
Ja i vanliga fall diggar jag Guvernören, men det här var inget vidare.
DIF!
Bonus på kortet är en hyllning till den tjej som låten handlar om! väl inte så svårt att fatta eller !!
Ribbit... Tell Dem
Million stylez - x amount a gal kör över guvenören på den här rytmen.
schysst
if hiphop is dead call me ghost in the flesh