I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[sökes] En låt med Anthony B & Capelton

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2007-01-12 18:36

[sökes] En låt med Anthony B & Capelton

Ett par år i nacken men inte mer än 4.
Gick med nåt What ever happend to the roots...
...texten syftade på all ytlig dancehall på Jamaica. Hörde den då den var ny på P3 Rytm en sen kväll då jag jobbade.

Vad heter den låten och i vadd för album hittas den?

''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.
And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-01-12 19:57
testat att gå in på hemsidan och checka in låtlistorna som ligger där? Om du minns vilket datum det var så borde det inte vara något problem.
 biffko to di world

2007-01-12 20:08
eh han orkar väl inte.. det blir ju flera hundra låtlistor om han inte kommer ihåg vilket år det var.
Wala bok wala bok.. som o dem talk..

2007-01-12 21:50
jag kan räkna ut året men inte exakt datum...brukade ofta lyssna på det programmet då jag gled runt där på jobbet.
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-01-12 22:00
Jefe P3
Ett tips är att söka i låtlistorna med ctrl+f.
Det tar väl ett tag med men du slipper ju scrolla igenom allt i alla fall.

Jag har för övrigt för mig att jag hört en låt som skulle kunna stämma in på din beskrivning, just "whatever happened to the roots" - biten. Har inte en aning om vad det skulle kunna vara dock så du får skriva här om du hittar den.
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny

2007-01-12 22:03
jag ska göra ett försök

Gracias
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''

2007-01-12 22:21
haha...så typiskt, bara för att det är året 2002 så är de det året som har flest spellistor, över 60 st...
...detta får bli ett projekt imorrn.

Såg även att jag skrev att låten inte är mer än fyra år gammal, jag har inte vant mig vid att det är tjugohundrasju.

2007-01-13 12:15
Men du får skriva vilken låt det var när du hittat den.. ;-)

2007-01-13 19:30
I will....bakfull idag så jag skjuter upp detta en dag till.

2007-01-17 09:31
Har du hittat den nu?

2007-01-17 17:58
Kan det vara Zagga Zow?
rök miljövänligt, rök grönt