I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[MP3] Två nya dub låtar!

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2007-01-31 19:31

[MP3] Två nya dub låtar!

Tjenarej!

Har gjort två dublåtar jag skulle vilja ha lite feedback på.

http://www.myspace.com/bobspliff

det är inte så hägljudkvalite på dom men ska fixa och trixa l ite och lägga upp slutprodukterna

2007-01-31 23:10

De var faktiskt riktigt bra. Nu är väl inte jag den bäst lämpade att tala om själva produktionen, typ ljudnivåer och sånt så jag avstår.

Men som sagt, bra låtar. "Murder" är så jävla wicked!

I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny

2007-01-31 23:11
Nu ser jag hur dumt det ser ut när jag skriver "så jävla wicked" men jag har börjat säga så utan att tänka på det..vad ska man göra..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny

2007-02-01 09:12

Mic_Styles, har du också drabbats av "wicked" problemet? Kanske Ali G som har smittat dig också?

Sitter i skolan just nu så jag kan inte lyssna på dem, men skall göras direkt jag kommer in när jag är hemma!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-01 14:25
galet nice man.
Skicka ett mess om du vill ha voice på ngt.
blessings
/lancy ranks incredible skanks

http://www.myspace.com/lancelotrankin
Uppsala Roots & Culture
Uppright Musicant

2007-02-01 17:06
inge fel att lida av wicked syndromet!

ProsaQ: skulle inte va fel att få dom voicade, samma med den gammla rukkel lofi låten, har du tillgång till nå inspelningsgrejs? har ingen mic elelr nått nämligen

tack för kommentarera hittils

2007-02-01 22:02
ja alltså jag har bara inte tagit den av kingstuff.
jag har fulla kompatibla inspelnings möjligheter in the safe of iman home.

lägger ett privat messaage i din INBOX!
Uppsala Roots & Culture
Uppright Musicant

2007-02-02 19:59
wakeup call!

2007-02-04 00:49
låter bra detta tycker jag, dock lite elektroniskt.
tycker att du kan få till en lite fetare bas också.

Just keep on evolve and elevate,
and your success won't be late.
"Today's the tomorrow you should've feared yesterday"

2007-02-04 01:09
som Mic_Styles skrev har jag inte mycket att säga om produktionen, men jag gillart. keep it up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-04 11:58
grymt som vanligt zubov!!
Imperial Sounds ! roxxad av kury