@serika virgo...LOL...vadå vår musik? du e ju inte ens jamaican själv, om du var det kanske du borde veta att det var en mängd vita och asiatiska jamaicaner som varit med att bygga den här musik stilen....och ditt inlägg om att om han skulle köra på en dans i BK så skulle ni få se...HAHAAA, jag säger bara....vänta så får u se....million e spelad och ratad av sounden och folk i usa redan nu så ditt inlägg bygger inte på ett shit...dessutom kan jag se vem du är bat´ra på att läsa dina inlägg, tro inte att folk kommer lyssna på dig bara för att du addar flera användar namn...HATER:)
http://www.youtube.com/watch?v=Dni1_xbLl5I Bitty Mclean with Trinity Sound ...
Ovannämnda låt spelades förresten av silver star i bbc 1xtra i måndags. Seriko_Virgo Känns som att det inte finns så mycket kvar att diskutera efter "LEAVE OUR MUSIC AND CULTURE ALONE". Den soundmannen kan för övrigt inte vara speciellt framgångsrik om han håller till i europa och bara vill ha jamaicener på danserna och clasherna.
count me out of dis. detta gick väldigt överhand.
Uppsala Roots & Culture Uppright Musicant
Serika_Virgo Haha... fuuuukk va twisted du e, mannen!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Serika_Virgo så vi bör hata lite på collie buddz, yt osv också?
i get more pussy then panty!
för att inte tala om popa rodigan
Mabuhay!
Well, han har ju faktiskt gjort låtar med sens. Men det lär väl inte förändra din bild av honom eftersom det inte påverkar hans hudfärg vad han sjunger om.
Ja du har sannerligen huvet på skaft med ditt "hemliga" användarnamn. Aldrig förstått internetforum-dissande och medvetet konfliktskapande. Hör inte det hemma på playahead och lunarstorm?
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
ProsaQ P24 Respect!!
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
Serika_Virgo even thou I agree with alot of what you're sayin' I think you're a bit narrow-minded.
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
fan vilka wiggers som skriver på engelska på ett svenskt forum. det är lågt, om något.
serika_virgo e än internet hatare som inte gör något annat än hatar på olika forum... ju mer uppmärksamhet hon får desto mer skit kommer vi få höra från henne... just low her....inga argument what so ever.....million e redan stor i dancehall världen så det spekar ingen roll vad hon säger....
Serika_Virgo sean paul är jamaican, född och uppväxt, tror inte han kan prata på annat sätt...
och här e ett litet klipp på hur dom skrattar åt gentleman på jamaica, på sting, den fetaste reggaefesten i världen
gentleman - dem gone live och så stavas det väl assimilate inte assimulate, haha, bra att du har koll på "din" kultur
Serika_Virgo sorry missunderstod your press first time, I feel you. they just down with what's hip. nuthin more it'll blow over..
Million Stylez/ Kenshin är ett skämt. Och kan ingen säga till grabben att sträcka på sig lite, Miss Fatty Videon är ju skrattretande. "Han har ingen enda fiende, men alla hans vänner hatar honom"
Serika_Virgo ändra din forumsignatur nångång då vafan, dyslektiker
Nära vän? Har han sånna? Han var en diva innan han ens blev "känd"! Han är en snubben som säkert står o runkar framför spegeln så egenkär han e. Ok, Miss fatty är en skön låt så tills han öppnar sin mun o släpper ut sin nasala pojk röst. Props kan han få för att han öppnat upp dancehall för svenska öron MEN snart kommer det nån ny vassare och då är grabben glömd. Om han inte ändrar attityd och slutar leka jamaican.. Snubben snackar engelska/patois mellan sina låtar när han spelar i Sverige??!!!! WHY???
ja hade en sjuk dröm om den här million stylez..... han var en psykopat i drömmen, ha de inga känslor alls. och var ihop med miss piggy... fast han tyckte inte ens om henne. helt sjukt!! haha sen lämna han mis piggy för en dansare sen vakna jag
Kokain är inte vanebildande - Jag vet, jag har använt det i flera år.
Patnuh P28 samma anledning som gentleman gör det, för att folk ute i världen ska förstå
Serika_Virgo är det jag som är fake ras? vadå har du iq som en apa, det är inte svårt att ändra det... och leker reggae, vad har du gjort för scenen?
Serika_Virgo: en blatte som inte fattar hur bra hon har det... tragiskt...
Serika_Virgo men va gör du för scenen då, förutom att försöka få bort alla ickeafrikaner? inte många klubbar i sverige du skulle kunna gå på om du lyckas, eller skivor att lyssna på för den delen...
Ladda ner det senaste programmet från nu i fredags med "Rough Lynx & Blenda show" från
www.blenda.com , Där tar vi oss en liten pratstund med million...
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
Serika_Virgo Använder du kniv och gaffel när du äter?
dizzle, hur kan du ens fråga något sådant? - det är svenskt beteende! jag tar för givet att serika virgo äter med vänster hand och torkar sig i röven med höger.
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
serika_virgo e en liten polsk tjej från skåne som fått för mycket luft i sina lungor pga att hon hänger på internet forum o tror hon e någon... när fan blev en polsk/nord afrikan en jamaican undrar jag?? eller över huvud taget svart? det här e en tjej som dissar sin ena förälder pga att denna är vit så ni kan ju förstå hur mycket man ska lyssna på en sån persson.....
dj-flash P31 Känner du människan?
känner inte personen alls men efter att läst inläggen så la jag ihop 1+1 och antog att det är en persson som hänger på några reggae forum o alltid har samma bänga attityd... racially confused:)
så drar vi alla under samma...
hmmmm. kan det vara den klassiska queen_diyah från DHR ?? =)
känns lite så...QD goes whoa
DanceHallReggae.com
kolla upp den och registrera dig, mycket skitsnack, men en del intressanta grejjer då och då.
Orre!
Jo, visst måste det vara så. Hon hade en liten sejour på Skawars för något år sedan också. Jag trodde hon hade fått terapi vid det här laget...