I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

UK cup clash 2007!!

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2007-03-14 22:56

UK cup clash 2007!!

Saturday 14 April
Competing in this years Cup Clash To be hosted by MATTERHORN are :
BASS ODDYSSEY CHAMPIONS 2006
MIGHTY CROWN CHAMPIONS 2005
BLACK KAT CHAMPIONS 2004
SOUND TROOPER
KING ADDIS
LOVE INJECTION
IMMORTAL

"...killing pussy and we kill dem fi fun..."

2007-03-14 22:57
kan bli helt sjuk clash i år!

2007-03-15 09:42
gott att king addies e back in town

2007-03-15 10:38
KING ADDIS och Love Injection! Är det inte det galnaste? fy fan va intressant det ska bli. Låter som den bästa lineupen på en clash på ett bra tag! Ser verkligen fram emot detta!
DJ Fudge | myspace.com/fudgadeliq

"Att spela skivor med Serato är att spela Mario Bros.3 med P-vinge på alla banor"

2007-03-15 10:47
Laddat med Addies! Har inte speciellt bra koll på clashscenen just nu, men vem tror ni tar hem det?
www.combatsound.com
Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!

2007-03-15 11:34

Svårt att säga vem som tar hem det i år. Senaste clashen med Addies var helt ok... Då hade dom Killer Bo från King Agony på micen och han är bättre en den förra mic mannen...

Trooper är ju alltid en favorit och nu har han ju varit på Topp ett tag. (kommer ihåg att ngn sa här på whoa isamband med att vi pratade clash att Trooper inte skulle ta hem några segrar och att han bara hört honom göra 1 bra clash. Jag har trott på Trooper länge..) Senaste clashen med Blunt Posse så tog Trooper hem segern ganska lätt.... ( Jag e inte biase för jag tycker att Blunt e ett mkt nice sound)

Bass Odyssey kommer ju vanligtvis långt i clasher. Finns många som har BO som favorit sound.

Jag tycker det skall bli jäkligt kul att höra Mighty Crown clasha igen och se vad dom hunnit bygga på sin dubbox med?

Black kat e Black kat och det är sällan dom är dåliga. Förrutom då dom spelar Jr. Gong och Baby Cham splice....

Sticky!!

Respect!!

"BestCoast.. a dehso BoomSound Come from...and put up back yuh hand fa yuh kno Rastott him a di DON....and anyting test BoomSound.. yes we broke off dem foot and pop dem hand.."

2007-03-15 15:14
hoppas att king addies kommer långt...!
hoppas att de väljer bra tunes i rundorna för att charma londonpubliken.
känns som att new york sounds har lite svårt att anpassa sig i englad då det inte är lika hardcore där?
tänk king addies i dub fi dub.. deras box är ju inte liten direkt!
vet nån hur addies kör nuförtiden?  är babyface med dom nu igen? är danny dread med på clashar? såg på en flyer att de kört en dans i tyskland mede danny dread som selector...

jag diggar bass odyssey som satan, men ibland är dom lite väl .. perfekta?! =) vetifan hur jag ska förklara , men de är ju så sjukt tighta.

mighty crown hoppas jag innerligt att dom kommer långt, de ställde ju in förra året pga att deras farsa dog bara nån dag innan, så de är nog sjukt laddade för revansch. de vann ju 2005, senast de var med.

nån som ska dit föresten?
är peppad, var där förra året och det var ju helt sjukt laddat.

2007-03-15 15:48
addies har ju börjat clash mkt det senast åren , babyface har lämnat soundbiznizen helt och som jag har förstått det så kör dom med winterfresh på micen

2007-03-15 16:53
axel, kolla här:

king addies vs downbeat maj 07!!!

verkar som att babyface är med på något sätt...

2007-03-15 16:53
..och attt killa boo inte är med i king agony längre utan kör med addies numera.

2007-03-15 17:12
Någon som ska ta sig dit?
 Red Motion Music

2007-03-15 17:17
ja det kommer bli en sjukt fet clash, häftig lineup
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-03-15 19:26
seeeeeeeen

2007-03-15 19:27
ok,,det e ju bara bättre om det e babyface som e på micen

2007-03-15 19:52
Gött me Love Injection & Addies... The boys are back in town!
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /

2007-03-16 00:27
Sant. Killer Bo är Mic man för Addies. Sedan är det Jam Jam som är selector jag vet även att Viper fortfarande är med i soundet.. Noah var mic man på en av deras första clasher efter deras comeback dock var det ingen hit. Killer Bo var bra i deras senaste clash.... Enl mig spelade dom bäst då Killer Bo var med..
Det senaste clasherna för Addies är tex

King of Brooklyn 2006. Addies, Lp Int samt Earthruler...

Addies Vs Blunt Posse Nov 06.

Sedan spelade dom på Sentinels 8års juggling tillsammans med Senti och Supersonic, i tyskland -07.

Addies spelar sina Anthems men visst har det även voicat up några nya tunes....

Respect!..

"BestCoast.. a dehso BoomSound Come from...and put up back yuh hand fa yuh kno Rastott him a di DON....and anyting test BoomSound.. yes we broke off dem foot and pop dem hand.."

2007-05-25 13:41
jag har audio på hela skiten. uploada?
 i get more pussy then panty!

2007-05-25 14:13
do it!!!!
Mabuhay!

2007-05-25 14:15
Absolut!

2007-05-25 16:37
Dweet
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /

2007-05-25 18:29
uppladda!!!

2007-05-25 21:40
hela

vänta ca 15 minuter, sen kan man börja ladda. kan gå lite segt, går det för segt får jag ladda upp någon annanstans.

2007-05-26 18:36
Laddar med ca 10 kb/s för mig nu...känns som ett gränsfall =)
Skulle vara soft om du pallar lägga den nån annanstans

Men tack och big up för uppladdningen i vilket fall som helst

2007-06-03 20:46