@ Dream1 "sa fort topaz eller trinity äntrar scenen" Så du tror inte det kommer gälla även Rough Lynx i Gbg ;)? Time will Tell... Big Up Rough Lynx & Million.... Axxion.... Respect!!...
"BestCoast.. a dehso BoomSound Come from...and put up back yuh hand fa yuh kno Rastott him a di DON....and anyting test BoomSound.. yes we broke off dem foot and pop dem hand.."
jag håller på majorna ha ha, skämt åtsido, dub fi dub yeah
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
kommer blenda eller nån att spela in clashen ? för oss som inte kan ta oss ner. bless!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
svampbob: vem är de du försöker övertyga?
Twelve Tribes of Israel
Yes självklart kommer inspelning av clashen ske!
www.swingkids.se
lägg ner tjafsandet svampbob, det du skriver bidrar inte till nånting, resonumanget kring en expertjury är befängt. clashpubliken i sverige må inte vara som den är i england, karibien eller usa, men det känns som att den blir bättre ochh bättre med tiden, och att ta bort ett av de mest fundamentala elementen i en clash; att publiken ska ha kul och ge forwards för det sound som är mest underhållande, anser jag inte som utveklande av scenen i sverige.
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
Juryiden var ju helt vriden hehe.. Tantorious ide om att halla upp skrikande bebisar var fan mycket battre! vore ball... fan vad jobbigt att jag ar pa andra sidan jorden nar ruff lynxx ska clashdebutera.. kommer blir fett! Rough Lynx gar hem med pokalen. sov inte pa inspelningen nu Gillis!!! BIG UP MR UPPSTYRARE!
Ok, jag kommer med den skrikande bebisen då :) Förresten om alla är lika dåliga på att döma i publiken borde det väl ändå bli typ rättvist,eller? Det roligaste med clash är ju just att få va med och bestämma vem som vinner...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lil är du gravid?:)
"BestCoast.. a dehso BoomSound Come from...and put up back yuh hand fa yuh kno Rastott him a di DON....and anyting test BoomSound.. yes we broke off dem foot and pop dem hand.."
SvampBob shityao, du tror verkligen att det bara är du som har koll på reggae i sverige, men snälla lämna din dator för stadens musikliv en kväll så kommer du förhoppningsvis komma till insikt att det finns tusen klubbarangörer med mer koll än dig, tusen klubbesökare med mer koll än dig, tusen selectors, mickmän, dansare, ganjarökare, producenter, artister, musiker, studiotekniker, flyerdesigners, webdesigners, kalenderbitare, ja tillochmed tusen 14åriga tjejer med mer koll än dig, så ge upp nu du e verkligen bland den värsta sortens hatare, en jävel utan koll som låtses att han har det, och hatar på alla som inte heller har det eller inte orkar visa att dom har det, men återigen, bygg en text, en rytm, en dans, ett clashtal, fixa en klubb, gör en flyer och visa hur jävla down du är för som läget är nu så gör du bara bort dig, för dom som fortfarande tror du är på riktigt vill säga...
ja lil ta med din lilla baby!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Rastott: Har en liten dotter på 2 månader. Mayornas: Ja hon älskar redan Collie Buddz så hon skulle nog gilla det! Man måste börja reggae-hjärntvätten tidigt :)
@Lil....cooolt!!! Stort Grattis!!...och reggae hjärntvätt är ju ett givet och ett mkt bra val....
@ NuttyDread Det är inte lönt, och inte värt energin....
FRSound
lite segt att den
här kommer få mer forwards än super cat dubsen.
Haha!! Den var bra!! Vilken underbar göteboska... Fet tune!!
Vad ar det for tune? Diktaturthailand har stangt ner Youtube pga en film dar dom hanar deras kung haha...
va tyst de blev, jag trodde sveriges whoa-elit skulle diskutera sonder tangentborden! Sverige har ju vantat pa en clash lange nu ju!!
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
Shit kommer jag få höra supercat dubs??? Då kommer jag!! Eller vänta nu, jag kommer ju iallafall.
They´re not big in the game/ They´re finished/ Like a man trying to fit a flathead into a phillips
vore ju hur ballt som helst om man fick höra en dub på church heaten!
soundclash...whooooo
Some people consider me crazy. I don't like that word.<br> It leaves a acrid taste when spoken.
JahNiclas P1: Haha, visst "lånar" du ut dom 1000-2000 USdollars shaggy vill ha för den så visst... Jag kan pm:a mina kontouppgifter om du känner dig sugen...
Ja.. Shaggy är ju inte den billigaste men jag undrar var du Cuttar hans tunes om du betalar 2000us?? Respect!
som sagt, vore ballt. dyrt är en annan sak.
Rasstott, vi känner hans mormor..hehe still expensive dub..seen..men vi fick 10st gamla låtar av henne som hn hade i garaget...så vill du gå shaggy fi shaggy im in...
Some people consider me crazy. I don't like that word.<br> It leaves a acrid taste when spoken.
Det råder inga tvivel om att lynxarna tar hem detta. Kommer bli kul att se ett nytt clashsound resa sig. Lycka till alla inblandade!
| www.latenightmunchies.se | www.myspace.com/Ziontistsound |
Hade det bästa egentligen inte varit att ha en sådan här clash i tex Sthlm...? Så hade riddimdriven kanske inte skrivit "Det råder inga tvivel om att lynxarna tar hem detta". Respect!!
håller med föregående talare
rastott - har du gett upp redan?
go lynx!!!
go lynx! go rastot! go million vibes!
go axxionpack!
twitter.com/dj_shirkhan
äähhh, visst fan kommer lynx dra fördel av att de är från Gbg men jag tror nog att folk kommer att märka vilket sound som verkligen är bäst i den här clashen. Av erfarenhet så vet jag att lynxarna sitter på en hel del sjuka kort som jag tror kommer göra dem till vinnare denna clash. Och vinner de så kommer de nog klara stå upp för sig även i Uppsala.
| www.latenightmunchies.se | www.myspace.com/Ziontistsound |
Även i Uppsala? URF? Blir det nåt ändå?
Rasstott: Givetvis har Lynx en fet fördel, den som tror nått annat är ju fan tappad bakom en vagn, men det finns inget som heter "Neutral mark" i clash.. Fan du hade ju bäst läge förra året... Orust massive behövde ju lätt åka kortast sträcka för att suporta sitt sound... Lägg ner Bias Diskussionen helt, alla vet ju förutsättningarna när dom tackar ja till att vara med i clashen... Och bias diskusioner ger bara vatten på kvarn till folk som tycker att man borde ha domare...
LoL@ Popa... Orust Massive:) Ja du, det finns ju verkligen många clash fans på Orust..... lol... gett upp?! Jag ger aldrig up!! No retreat No Surrender, mi nah powder no sound...... DubPlates mi ah rinse!! Boom!!.... Jag konstaterar bara fakta...
Vilken tid börjar clashen?
Riddim Radio - Göteborgs Reggaestation Varje söndag 22:00 - 00:00 100.2 MHz
Clash done by 00.15
hahah...teaser dem call me!!
Ser fram imot detta med glada sinnen på helspänn..
Kommer att bli hur najs som helst!!!
FRSound
Ferma done 00:02
Pokalen kommer från leverantör i eftermiddag... minst lika fin som förra årets
www.swingkids.se
vad ligger biljettpriset på?
nice yao... Kanns ratt segt att landa pa arlanda samma dag. strula inte till det med audion nu hehe
som sagt..obligatorisk närvaro..big upp stereo steppas som kommer i bil frpn sthlm...way to go..expect big up
ikväll smäller det alltså! 100kr på dörren 90 på förköp.
www.swingkids.se