Datum för resan har blivit tidigarelagd en dag. Resan går nu av stapeln 13-27 februari. Detta beror på flygbolagsbyte och resan kommer därmed att bli 500 kr billigare , alltså 17.980 kr. Bokningarna strömmar in så hör av dig snarast om du vill vara garanterad en plats.
Dubchild www.reggaetravel.se ~ www.reggaeforum.se ~ www.pezdorado.com
Avslutningen på "Follow Di Arrow 2007"!!!!
ETT TVÅ TRE FYRA Vi som var där kan minnas, ni som inte var kan få en liten hint vad som kan vänta dig om du hakar på....!
Enjoy
PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Kolla gärna på tvåan, eller, det är ett måste! Bless now!
Ååååååh, man bara vill igen!
Okej, nu går jag!
sweet memories!! Tack Jontish!!
Dubchild, utan dig o Angie och en lite pice från mig skulle detta inte vara möjligt. Fortsätt och sprida glädje! För många är det de bästa som hänt för många - det öppnar en dörr i många hjärtan och en ny epok börjar efter en resa till Jamaica. Tveka inte ni som vill åka utan samla ihop era korvören lr välförtjänta pengar och åk!
Varför är så få bilder från året resa uppe? Måste säga att ni är riktigt duktiga på att ta snygga bilder f.ö.
Skulle vilja ha en uppdatering på allt om det är okej?Girlchild : Damn right, living evidence! PZ
ja mer bilder tack...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Fast jag menade mer, en uppdatering på årets resa. Bokade m.m.? PZ
Visst har vi snygga foton på sajten (www.reggaetravel.se )! Det beror på att vi har haft med oss riktiga fotoess på resorna som låtit oss lägga in deras bilder på hemsidan. I år fick vi inte in så många bilder från gästerna utan de flesta bilder som ligger ute har vi arrangörer tagit själva. Så Jonte, Sara, Johanna, Matte m fl skicka gärna lite fler bilder till oss att lägga upp. Vi har fått in sex klara bokningar till nästa resa än så länge. De flesta bokningarna kommer dock in under sommaren och de sista platserna (totalt 16 stycken) brukar gå i augusti.
Tack för lägesrapporten dubchild! Jag vet många som sitter inne på fina bilder, dock inte jag själv. Send dem! PZ
Haha, ska jag känna mig träffad? Jag hade ju typ 200 st, Adde och Tyson dubbelt så många minst. Har en del av dessa uppe på olika sidor, annars kan jag skicka några till dig Maria om du vill! Jag har gjort ett litet album med mina favoriter som man gärna plockar fram dagar som dessa när regnet öser ner ute och man bara vill boka i år igen... :) Måste även säga att jag är oerhört sugen på att se Mattes film, den har man gått och väntat på länge!
Okej, nu går jag!
Hehe! Förstår att filmen är efterlängtad...och den är klar. Så alla ni som ska till sthlm ´nångång framöver skrik till så linkar vi så ska ni få ett ex av mästerverket=) Mikko blev lucky nr 1 att se den.... Bilder hmm...jepp jag har en del jag oxå, ser till att skicka några stycken! Ni som ska på jr kelly.....let mi know!
Pinnacle SoundSystem.
Bara fyra platser kvar på nästa resa nu, så om du vill vara garanterad en plats är det dax att boka. Tack för filmen Matte! Den var riktigt bra! Johanna, det vore grymt att få tillgång till dina bilder. Vart kan man se dem?
Hrm, jag har försökt skicka både mina egna och Adde&Tysons till din msn (lagt den i gemensam mapp). Kolla om det funkar, annars får vi hitta nåt annat sätt, klart du/ni ska få dem! =)
Okej, nu går jag!
OK, det var det du försökte göra. Fattade inte riktigt hur det funkade. Du kan väl instruera mig.
Det skulle vara skitkul. Synd att man är så fattig bara,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
waaaah! måste åka! ska åka! hur får man reda på om det inte finns platser kvar? vill juh inte sätta hoppet för högt hru man än vill lixom :P jah bless!
död åt bill o´reilly!
Passa...: Det finns i dagsläget 4 platser kvar.
resan verkade inte så intresant förns man såg live klippen damn, nu önskar ja att ja va där
The Only Good System Is A SoundSystem! http://www.myspace.com/thundahvibesound
Better believe it son! PZ
Åh, hoppas att jättemånga blir förkylda en månad innan resan så att jag hinner spara pengar och kan ta ett av platserna. :( Fi fan för det här med fattigdom. Jag svär, jag lider av fattigdamsblues.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
sista anmälningsdatum?
grek
Finns inget sista anmälningsdatum. Det är först till kvarn som gäller. Det finns fyra platser kvar.
Men seriöst! Läs tråden innan du frågar. All information står ju! PZ
Nu finns det 1 plats kvar! Vi söker i första hand en kille pga att det annars blir ojämn rumsfördelning.
Efter avbokningar finns det nu 3 lediga platser.
En plats kvar på resan i februari!
vadå hur mkt kostar det vilka åker med, äre massa hippies med lr :D
Uppsala Roots & Culture Uppright Musicant
Priset är 17.980 kr. Inte bara hippies... ;-) De flesta är musikintresserade sköna människor runt 25 år.
Prosaq: Du kan få se på filmen från förra året om du vill... Heta grejer! PZ
Soulable - var kan man se filmen, ligger den uppe någonstans?
www.unt.se/musikbloggen
Nej, har den på skiva. Det Matics som gjort den. Men holla om du befinner dig i Usala! PZ
Vilken timing, är faktiskt här tills på fredag. När kan du?
www.unt.se/musikbloggen