Roller Belly - Earl 16
"If you know not Jah...you know not love ´cause Jah is love"
Vybz kartel - weed (remix)
Barrington Spence - Step In Jah Jah
Joe Morgan - Basement Session
Patti Labelle- My Everything
Christ love!
Toyan - Children Children
Graffare
2007-12-24 01:40
Anthony B - Dancing mood Oooouhw vilken danslust man fick!
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
NECROOO DEATH RAP SHIT MOTHERFUCKA!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NECROOO DEATH RAP SHIT MOTHERFUCKA!!!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dub Incorporation - See Di Youth and Dub Incorpotation - galerer Dub dosent have an own forum so i geuss it classes as reggae on this site!!!
slängt ihop lite feta låtar som jag kommer lyssna på under dagen. Börjar med Little John's album Ghetto Youth (Jah Guidance, 1983), helt överbra album som jag återigen fått upp ögonen (öronen) för. Mustigt! Låtar som Danchehall Style, English Cowboy, Time longer than rope får mig att rysa. Listan forstätter med: Lui Lepki - Rent Man Scank Mikey Dread & Earl 16 - Original General (12 inch) Roy Ranking & Raymond Naptali - New Cross Fire Admiral Bailey - Two Year Old Daddy Tar - Zig Zawya Buju Banton - Buju Moving Early B - Kill Me With Talking Early B - Poor Class Want Mass Lone Ranger - The Big Match Clint Eastwood & General Saint - What About Right Oink! Toyan - Come Fi Mash It Junior Demus - Shot Mek Yu Wiggle Captain Sinbad - Sinbad And The Eye Of The Tiger Jigsy King - Shepherd dessa låtar kommer få mig inna di mood inför kvällen.
worlds best lover
Graffare
2008-01-01 12:45
Labyrint ft jacco - vår betong
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Graffare
2008-01-09 09:12
Alborosie - Herbalist
barrinton levy - black roses linval tompson - i love marijuana john holt - police in hellicopter
men black uhuru is the shiit
solomon jabby-over the hills (of jerusalem) solomon jabby-words of the nazarene stitchie-praise the lord. glenn washington-viper
long live our dearly beloved prophet Gad!!
glen washington " i choose life "
Ribbit... Tell Dem
Soldiers of Jah army - true love
Bless
Peter tosh - not gonna give it up
---:--: nak nak
Inför Rodigan ikväll: Rodigan vs Barry G 1985-12-25 Empire Roller Rink, Brooklyn
Graffare
2008-01-18 12:52
paperboys - liquid love
The Viceroys " Promises Promises"
Ribbit... Tell Dem
Jah Mali - Road Block
Intressepenisen hårdnar!
Kultiration - Du & Jag
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Bob Marley - Misty morning
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
morgan heritage- weh de mi deh
alborosie-kingston town
munga-came to take my place
jacco- vår betong
jacco- bun dem
Johnny Osbourne- Man of Jahoviah Johnny Osbourne- No Lollipop No Sweet So
Christ love!
Bunny Wailer - Im The Toughest
Hasta La Victoria Siempre!
D-BLOCK MEDLEY- MUNGA, MAVADO, BOUNTY, BUGSY MALONE ETC...
Billy Boyo - One Spliff A Day
iration steppas - retrospection mix
Lloyd brown- its a love thing Lonley Girl love u down Collie buddz-the first time the way you move