i get more pussy then panty!
"Keep it real - Don't fake the funk"
nej !!!
"...killing pussy and we kill dem fi fun..."
fan vad tragiskt..!
R.I.P Natasja..... Fy Fan!!
myspace.com/roughlynx / myspace.com/roughlynxproductions / myspace.com/anteupmusic /
Natasja började deejaya till sin mammas skivor med Dennis Brown och Jimmy Cliff redan som trettonåring. Varje år arrangerar bryggeriet Red Stripe Jamaicas största talangtävling tillsammans med radiostationen Irie FM. (...) Förra året, i konkurrens med sjuhundra artister, vann för första gången en icke-jamaican. Över en natt förändrades livet för Natasja Saad från Köpenhamn. - Jag blev väldigt känd på Jamaica i somras efter att jag vunnit. Jag var med en massa i TV och radio, folk kände igen mig på stan och stoppade mig hela tiden. R.I.P
Faaan va trist, hon hade talang den flickan!
Pinnacle SoundSystem.
r.i.p en artist med nuff talang & en mycket humble människa...
twitter.com/dj_shirkhan
Va????? Neeeeeeeej!! Känns helt overkligt detta.. R.I.P.
Wala bok wala bok.. som o dem talk..
RIP, synd riktig talang :(
WAXHOLMSBOLAGET!
Vilken chock jag fick, så sorgligt alltså.
www.unt.se/musikbloggen
RIP. Tråkigt.
www.combatsound.com Barhäng med Combat Sound på Pleasant varje månad!
nää för fan! jävlar vad nedstämd jag blir nu. Vila i frid!
Red Motion Music
nej nej nej faaaaan :s.....r.i.p fan vad tragiskt altsså
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Visste inte vem kvinnan var förrens jag kollade igenom tråden och de olika länkarna, intervjuerna och filmklippen. Måste säga att hon var väldigt duktig och talangfull vilket man märker. VILA I FRID! En stór förlust!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
R.I.P! fett synd. ibland är ödet orättvist.
Det gör ont att höra.. Hon som släppt ny skivare och allt. Hon var juh en reason till UppsalaRF. och lätt nordens grymmaste.
-? ? ? ? ? ?- {@L_@} -? ? ? ? ? ?-
Ja sjukt tragiskt. vila i frid...
Lyricist
2007-06-25 14:02
shiiit.. R.I.P +
Jag är inte offtopic, jag tycker bara att det jag hade o säga var snäppet viktigare...
ja usch, ja å en vän satt för ett par dar sen å snacka om hur grym hon va.. sjukt.. vila i frid fina mänska
Twelve Tribes of Israel
mkt mkt synd. flyg långt o länge fågel. c yuh on the other side. blessings
Uppsala Roots & Culture Uppright Musicant
Tell me why, so much innocent people die before the time right and leave the rest of us to cry - Natasja, 45 questions
Rest in peace !
soundcloud.com/jerrones
RIP!
http://www.myspace.com/charlychanter
Fan!!! Trodde först att det var dokusåpastjärnan som hade dött
Shooo bree
haha.. Va leker alla att ni har lyssnat på hennes låtar.. jaja synd att hon dog men har shi den någon aning om vem hon e.. peace love... what ever...
- Aiint a damn thing changed, bitch.. Protect ya neck....
Diggity P19 Om man inte har en aning om vem det är är det nog för att man inte är intresserad av modern jamaicansk reggae med tanke på att hon (som säkert någon skrivit tidigare i tråden) vann Irie FM Big Break 2006 och därmed blev den första icke-jamaicanen att klara av det! Hade själv förmånen att se henne i kingston i vintras o publiken älskade henne även där vilket är STORT på alla sätt!
http://www.myspace.com/charlychanter
RIP tasja , grym musiker
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
r.i.p natasja . synd att förlora någon så bra :/ .
usch hon va grym , söt va hon ocks¨å rip
ARE U READY FI DI ROAD
gahhfe_one Jaaa.. okdå... men du måste hålla med om att när artiser dör så vet folk helt plötsligt vem dom e..???
Men du (Diggity)... tror du att alla som skrivit i denna tråden inte har någon aning om vem hon var? Bara för att du inte vet/visste..? I och för sig inte så viktigt heller i detta sammanhanget. Mest totalt skumt att reta upp sig på att man tror att folk skriver R.I.P. till artister de inte känner till....
Wala bok wala bok.. som o dem talk..
It is what it is...
läste på urfs hemsida om att hennes planerade spelningstid kommer stå kvar för att hedra och minnas henne
så jävla synd för att hon är så jävla sexig
rip
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
R.I.P <3
SunShine Reggae!.
Sjukt tråkigt när sånt här händer. R.I.P.
Graffare
2007-07-14 20:30
RIP
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
Det där var ju jävligt tråkigt. Jag hörde henne först nu på Gillispropagandan och tänkt "det där var bra skit bruschan".
mera msz!
Don´t like reggae - I love it.