bandulu är ju hur tung som helst ;)
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
någon som kan lägga upp Summer Aint No bummer mixtapet av Garabedian på nytt??
As Bob said once "Yuh cyant kill God"
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
går ju inte att få ner?
"If you know not Jah...you know not love ´cause Jah is love"
på länken högst upp måste man skriva i en kodkolla högst upp i högra hörnet sen får man vänta 45 sek. den andra ska man vänta 30 sek
någon som har mixtapes på spanska ?
?
i get more pussy then panty!
Packad-Krukväxt P15: Garabedian - Summer Ain´t No Bummer Hittade mixtapet som vi fyllde i låtlistan själva på, Djiodi och några fler minns nog. Jävligt bra är det i alla fall:
Cultural Lovers 2006 Jag sitter inne på en del andra mixtapes också, får se om jag lägger upp dem senare. Det vore ju kul om den här tråden kunde leva vidare lite..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Cultural Lovers 2007 heter det nog förresten..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
tungt tungt riktigt madness!
kan du inte zipa cultural lovers till en ända fil?
fragetecken P23 Nej, mixtapet var så när man laddade ner det men det går säkert att fixa om man har någon sorts program för det, vilket jag tyvärr inte har.
okey synd.
palla tanka ALLA som ni skrivit, nått ni rekomenderar? diggar inte reggae till fullo,men kommer d en bra låt är den fetingbra;)!
det är bara att ladda ner nån av mixarna det mesta i denna tråd håller klass.
Här kommer några fler, som utlovat:
Trinity Sound - Bill Back The Vibes '06 Riktigt wicked mixtape med bl.a. Inspector, Red Bull & Guiness, Mad Indian och Dem Time Deh-rytmerna på. Lades upp gratis av flash för ett bra tag sen, så hoppas inte han misstycker nu...
Screwface - Lover's Choice 5 Roots och lovers från ett par år sen, riktigt grymma grejer. Hosted by Uncle Sam!
Screwface la även han upp den här gratis på whoa för länge sean.
Ska se om jag hittar något mer sen, det tog en evighet att ladda upp de där två..
fortsätt lägga upp hehe.
aya, jag får väll tanka nått mixtape,gillar jag de inte antar jag att jag inte gillar nått :S
Är det slut på mixar nu eller? haha!
http://boomwahdis.blogspot.com
skriv gärna vad mixtapen ni länkar till heter också!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
MERAAAAAAAAA
För nått år sedan så laddade jag ner det grymmaste mixtapet, Är fortfarande mitt favorit mixtape. Minns inte vem som la upp det, sökte utan resultat. Obs; Inte jag som gjort detta! Men här kommer det! Alla måste bara få det..
80tals digital dancehall mixtape till dig GRATIS!!!!!! Selector Reggae Rat presents"RIDERS ON THE STORM Mixtape" FEATURING: half pint - crazy girl nitty gritty - false alarm wayne smith - come along chuck turner - danger sound king kong - step on my corn al campbell - cant hold we sugar minott - them fraid a we michael palmer - come again nitty gritty - mek dem come horace andy - mr bassie tony lowe - line stepper tetrack - rap up echo minott - uncle sam country bobby melody - zuggu zuggu zeng king kong - babylon courtney melody - ninja mi ninja mikey melody - jambo we jambo tenor saw - pumkin belly anthony red rose - under mi fat thing echo minott - original fat thing wayne smith - under mi sleng teng patrick andy - sting we a sting caaptain barkey - bam bam singie singie - yes she gone king kong - no touch the gorilla noel rado - dance hall hot screwdriver - dance hall full up frankie paul - control the area bob and jimmy - nah tek nuh chance wayne wonder&nardo ranks - sound boy wah happen to you bionic clarke - my sound a playing don hicky - i`ve got the sweetest sound sanchez - my sound johnny osbourne - gangster sound courtney melody - turn dem back courtney melody - modern girl red rose - modern sound horace martin - lap frock conroy smith - dangerous courtney melody - bad boy wayne palmer - ready fe she wally richie - be my lady lesliie thunder - grammy body little john - no stop say so peter metro - no problem wayne wade - the promoter king kong - glamour boy in my life cocoa tea - to hot to handle vs john mouse - me a me wayne palmer - susie wayne smith - mad over me coroy smith - black indian girl nitty gritty - malfunction little richie - whos the champion horace martin - sound boy style tony tuff - stormy weatherAll inna fine 80`s digital dancehall style!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fan synd att det är så dåligt ljud.
? .. för mej är det bra ljud som fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
36 Big Ones "A true Romeo & Juliet rocksteady mix by Troels Trojan & Ronald Rocksteady." Hittat på danska Firehouse sounds hemsida, mycket foundationtunes typ Delroy Wilson, Alton Ellis, Errol Dunkley, The Gaylads, Heptones, osv.
Här är låtlistan (på bild)
Min mix e lite smågammal nu men den kanske smakar för nån!
Blessings
Twelve Tribes of Israel
firehouse har jag en del mixar & dubplates jag kan lägga upp sen!
mera
fet tråd . :D
rasta peace