I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Groundation&Don Carlos

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2007-08-23 02:28

Groundation&Don Carlos

Jag ska börja lyssna på dom och behöver tips på deras bästa album...

2007-08-23 10:48
Don Carlos är bara med på Hebron gate har jag för mig och bara på dom två sista låtarna
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-23 11:55
den plattan är grymt bra ,.
men ska man ha någon platta om inte alla med groundation så är det ,.young three som är grymt bra ,.
csavargo från ruff runkers

2007-08-23 12:35
Groundation & Don Carlos är inget eget band. Don Carlos & The Congos gästar bara på Hebron Gate.

Som DK3 sa om du inte ska ha alla är Young Tree tung. Kolla även We Free Again jävligt grym.

2007-08-23 12:58
Ja menar album med don carlos och album med groundation inte att dom är ett band =)

2007-08-23 13:29
Jaså. Don Carlos bästa är enligt mig Time Is The Master och faktiskt Roots & Culture där Culture gästar.

2007-08-23 13:58
don c-day to day living, en riktig rub a dub rykare.
Junior Natural-Number 1 Girl nu på 7" 
http://www.myspace.com/solomonallstarsfamily

2007-08-23 17:14
Ett tips... Börja lyssna på Don Carlos...och skippa Groundation...!!

Bless...
"BestCoast.. a dehso BoomSound Come from...and put up back yuh hand fa yuh kno Rastott him a di DON....and anyting test BoomSound.. yes we broke off dem foot and pop dem hand.."

2007-08-23 19:22
Varför ska han skippa groundation ditt ägg låt han lyssna på vad han vill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-08-23 22:14
word på rastott
45 clash är fett underskattat

2007-08-25 02:21
Don Carlos - Them Never Know Natty Have Him Credential.
Gryyymt album!

Groundation har jag inte mycket till övers för, jag är lite lockad att säga nånting i stil med Rastott, att de bara är att skippa, men jag är på ett diplomatiskt humör idag och håller istället med Clalle om att du får väl lyssna på vad du vill... men det känns ju samtidigt som att det finns så otroligt mycket annan och bättre reggae att lägga din tid på :)
don't get chumpatized

2007-08-28 17:35
groundation och don carlos har 2 album ihoop

ena är de don carlos groundation och congos
och ena är det don carlos groundation och apel tror ja från israel vibration

den heter typ wee free again och den med bara carlos och groundation och congos heter typ hebron gate