I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Norris Man vs. Sizzla (Bråk på Capletons konsert)

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2007-09-14 15:54

Norris Man vs. Sizzla (Bråk på Capletons konsert)

Det behövs ingen förklaring. "Suck Yo Moma" förklarar allt.

http://youtube.com/watch?v=UTitUwOroAg

Keep it classic!

2007-09-14 17:09
Finns redan ett inlägg där det diskuterats livligt.
Intressepenisen hårdnar!

2007-09-14 17:10

2007-09-15 00:14
du menar att sizzla vart knäckt och kunde inte göra annat än att skicka in sina stygga pojkar?

sant, det räckte för att sänka honom.
 i get more pussy then panty!

2007-09-17 18:23
sjukt:S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-20 11:26
Kan någon berätta vad som igentligen gick ner? Man såg Norrisman på scenen sen säger han ngt, o går bak i scenen där ett gäng finns o de börjar slå honom. Kan någon berätta allt, för de här fitt jamaicanerna kan fan inte förklara i youtubes comments :S
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>

2007-09-20 14:03
står om det på dancehalltimes
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-24 14:03
står bara att han sa ngt om sizzlas mor, inget mer. Sen att han bad om ursökt, men vad gick igentligen ner under den kvällen exakt, kan ngn berätta?

2007-09-24 16:13
citera och få mig okänna mig dum da, where the fuckl Jag förstod grunden till varför Norrisman tog illa upp, men jag vill veta vad han sa nr han var på scenen precis innan gruppen börja gå runt me honom på scen hahaha that was some funy shit though, han såg ut som en fågelskrämmare som bars av 8 jamaicaner :D

2007-09-24 19:13
"suck yo mama" säger han ju, man behöver ej kunna patois för att fatta det, u dun kno!
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se