Nä inte direkt Folk mest frågar om priset och sedan bangar dom ur...... Lite synd..... Jag hjälper endel sounds med att voica dubs och dom brukar vara mkt nöjda med dubsen dom får via mig...... Men men..... En vacker dag kanske det finns någon soundman som tar sig samman? Du har ju hört mina dubs Axxel och jag hoppas inte du tycker dom e dåligt voicade? Jag får mkt possitiv feedback på att folk tycker att jag har feta och bra voicade dubs så varför då inte hjälpa folk att få bra dubs.... Som du vet spelar jag aldrig en fake eller splice dub..... MIna vänner som cuttar dubs för mig är ärliga och vårt jobb bygger på ömsesidig respect och det brukar medföra något possitivt..... Jag älskar soundsystem kulturen och kommer fortsätta bidra med det jag kan.... Jag skulle ju så gärna se att fler sounds i swe börjar sammarbeta för att ha större soundsystem kvällar!! Där flera sound linar up samma kväll... Jag vet att tex R Lynx och Million kör det ibland doch brukar jag ej bli tillfrågad om jag vill ta min dudbox/skivor etc och komma ner o juggla...... Detta är en liten dröm jag har som jag hoppas kommer ske i framtiden, En större lokal, Blenda Sound, R Lynx, Million, BoomSound with Rastott, Axxel....Safari Sound etc. Ett nice ljudsystem, en fet bas, några fina bashment girls....Boom Bang bag!!!!!!!! Hade det inte varit JÄVLIGT fett?!!!!!!!!! Det tycker iaf jag!!!! Men men, jag får kanske fortsätta drömma..... Vill Du ha dubs är du alltid välkommen..... Jag vet att Axxion ahr links men jag har andra... Är du intresserad så link up....!! Big big Up mi sound Bredda Axxel Str8 outta GBG City!!!!!! (jag vet att det blev lite of topic) Boom boom!!!!!!
"BestCoast.. a dehso BoomSound Come from...and put up back yuh hand fa yuh kno Rastott him a di DON....and anyting test BoomSound.. yes we broke off dem foot and pop dem hand.."