I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vill rikta God Jul till just detta forum.

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2007-12-24 11:00

Vill rikta God Jul till just detta forum.

(Det här kanske är superförbjudet men jag är en kärlekskämpe så låt mig dö på kuppen)

Jag vill önska alla vänner av reggae en god jul!

Hoppas ni får en skön dag. Berätta gärna vad ni ska göra i reggaens tecken idag. Personligen kommer jag att ge en Skank-t-shirt till min syster i julklapp, mycket mer blir det inte.

/C

MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2007-12-24 11:36
brännt ut  ett mixtape till 15 av mina vänner ,som jag micat,exclusive för dom:D

annars så firar jag inte jul men man får en o annan julklapp/tidig födelsedags present ändå...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-24 11:49
God Jul!

Yellowman - We wish you a reggae Christmas

låten som dunkar idag

Blessings
Twelve Tribes of Israel

2007-12-24 13:11
Lyssnar på Ele´s badman x mass anthem och skjuter skarpt med min desert eagle!

Sorro to the world:

var fo = new FlashObject("gui/ar_r.swf", "", "30", "10", 7, "#ffffff"); fo.addParam("wmode", "transparent"); fo.write();

God Jul!
twitter.com/dj_shirkhan

2007-12-24 14:01

hehe det iaf det här forumet som känns någolunda seriöst!
har suttit och lyssnat på Culture hela dan, känns som jul musik på nått sätt

God jul!

// be the change you wanna see in the world

2007-12-24 17:54
Just nu spelas Dancehall Massive 3 från -95 med bl.a. Terror Fabulous - Bounty - Spragga - Yammi Bolo m.fl. Fick den av min lillebrorsa i julklapp =) Brrt Brrt Brrt

Crill-Oh
jag glömde kräva min mixskiva i torsdags men kvällen vart ju inte sämre för det ;)
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"

2007-12-24 19:17
Fick "Trojan UK Hits" Boxen i julklapp idag av min flickvän. Har spelat den hela kvällen
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-25 00:49
jag satte på mitt mixtape lite i smyg hemma hos föräldrarna när vi spelade TP och det gick ostört hela kvällen! haha det kändes fantastiskt.

Schputnix>
nämen, jag hade ju en bunt i fickan som jag delade ut friskt hela kvällen, du borde sagt till. men det kommer upp som download väldigt snart, annars finns det på Skank för alla som handlar något.

hoppas alla haft en fin dag, det här är utan tvekan det trevligaste forumet på hela bygget. kärlek.
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2007-12-25 01:12
1984. Macka B - Christmas Cancelled

han säger ju ändå saker rätt straight.
kalla mig bitter om ni vill men julen suger :)

2007-12-25 12:20
eek a mouse night before christmas gick ett antal gånger igår, ikväll blir det mycket gammal techniques & studio one skulle jag tro...

pissvädret i göteborg skapar ingen julstämning precis, så jag håller med Thisisart
Mabuhay!

2007-12-30 11:03
god jul
im never yet sober