I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ny Red Stripe bar på söder.

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2007-12-27 02:44

Ny Red Stripe bar på söder.

I källaren på Bimbadgen Wine & Dine, mitt emot Café String, brevid busshållplatsen.

Stenhårda reggae klubbar kommer inom kort varnan onsdag.

Start den 9jan

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-27 11:32
nice dat!
Agony High Fihttp://www.myspace.com/agonyhifiDancehall, Reggae, HipHop, Grime, Funk, Dubstep

2007-12-27 11:37
Antar att åldersgränsen kommer ligga på 20 som (nästan) allt annat på söder :( ?

2007-12-27 12:51
vad spelas på helgerna då? tycker det e så jäkla trist att klubbar som det e reggae på är på vanliga veckodagar och inte helger
Kärlek och respekt...

2007-12-27 13:56
tycker vi med men nu när vi får red stripe spons och kan ha gratis inträde ooch kommer kunna ta in roliga gäster minst två gånger i månaden så tycker jag vi ska vara glada.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-12-27 14:37
storpajsarn: ja absolut ska ni vara glada, men det jag ville påpeka var att det är trist att det bara är i veckodagar för min del känns det inte så hett att förlora 1500:- för att man inte går till jobbet dagen efter pga bakfylla/ kommer hem sent osv, men som sagt det e kul att det finns reggae i staden men mindre kul att det är på vardagar =/ varför är det så förresten att ni inte kör på helgerna är det klubb ägarna eller vadå? skulle vara kul att se lite skön reggae på tex mindre "poppis" ställen. när jag var på dub på hammarbyfabriksväg så var det mycket folk där och då var det i en skitig liten restaurang som var helt off. och vad innebär sponsen med redstripe? billigt eller 54kr bira :-)
Kärlek och respekt...

2007-12-27 16:37
att det blir något över huvudtaget i stan då det som håler på med äldre reggae musik jobbar i mer motvind än någon annan. att det blir en återkommande klubb med godkvalite är en vinst.

fins typ inga vetiga lokaler i innerstan så jag är i alla fal tacksam.

2007-12-27 20:10
kan du definer "vettiga" lokaler? och varför måste man ha det just i innerstan för? vill inte jiddra även fast det kanske låter som det, är mer nyfiken på hur det ser ut. :-)
Kärlek och respekt...

2007-12-29 16:21
okej utrustning, bra deal så ingen behöver känna sig utnytjade, ny renoverat så det inte ser ut som alla sunk öl pubar utan någon som hälst klubb känsla där inte en jävel kommer resa sig rån bordet. det få bra lokaler som fins är alltid reserverade för folk med extremt tunga kontakter och kändis cred. svårt att ha ett dansgolv som rör sig i en skit lokal och alla halv okej lokaler i sthlm har skit deal där det kräver massa bargaranti m.m. jag vet inte vad du har för erfarenheter av att ara klubbar men man får jobba rätt hårt med väldigt små marginaler. och nu får vi ändå ett stäle för folk som gillar old school reggae minst 2 gånger i månaden.