I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Någon i Skånetrakten som kan fixa dreads?

Övrig musik - Reggae & Dancehall

2008-02-26 17:33

Någon i Skånetrakten som kan fixa dreads?

Ni ska gärna ha gjort det innan och göra det bra! lägg ett gb eller skriv här så kan vi snacka vidare

2008-02-27 14:03

finns en snubbe ja känner i landskrona
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-27 17:56
platsar absolut bland alla andra reggaetrådar..
Twelve Tribes of Israel

2008-02-27 20:29
prån
inte helt otippat är dreads förknippat med just reggae. vilket även röka braj också är men det är väl annan del av forumet.
 i get more pussy then panty!

2008-02-27 21:30
prån om du nu är så rasta så varför starta en dålig diskution om det här?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-27 22:02
Hittar inte en bättre tråd att starta den på... hata är ni ganska duktiga på whoa att göra.. med det är offtopic det jag behöver är en som kan fixa min frilla! :)

2008-02-27 22:34
kom till uppsaka så vet ja en kille som kan göra:)
hehe..men de brukar oftast göra dreads på afro salonger..checka in där..

2008-02-28 02:07
"om du nu är så rasta"
hahaha

ja menade inget illa alls faktist, men man kommer väl inte ifrån att reggae faktist är musik?
Twelve Tribes of Israel

2008-02-28 02:11
confidence P23 : precis, ja ska starta en tråd om nån kan lösa gräs till mig..
nu skojar jag, vill få de sagt så ja inte trampar någon på tårna med mitt otrevliga sätt så ja kan fortsätta va Rasta. ;)

För övrigt så kan ja säga att om du vill ha dreads så e de myyycke snyggare om man försöker få till de a´la natural! men kan du inte hålla dig så för all del önskar ja dig lycka till.
(inget skämt detta sista nu, så ni vet..)
Twelve Tribes of Israel

2008-02-28 04:37
håller me Prån ,funderade på att flytta tråden t blandat typ,där har jag sett sånna här trådar o du lär få mer svar där...

2008-02-28 20:46

men om du ska föreställa en rasta så behöver du inte skriva så dumma greyer..
hade inge mening me reggae ens de ja skrev..
men om nu ja har missuppfattat din kommentar från första början så ber jag om ursäkt..
ja har bara tröttnat på alla människor som alltid måste skriva något dumt..så till slut flippar man..men om du säger att du menade på ett annat sätt så ursäkta mig...

2008-02-28 20:48
oj nu skrev ja fel..ja menar men folk tänker ju på dreads när de hör reggae..säkert därför han har skrivit det här:)

ville inte verka stöddig eller något liknanade men ibland tappar man tålamodet:)
måbäst

2008-02-28 20:53
men snälla, vad har min personliga tro med att göra att ja ser skillnad på hår och musik?
(en ödmjuk fråga)

det är det som är tråkigt med internet, man måste verkligen börja göra "(de här menar ja med de ja skrev)"

Rasta shall unite!

Selassie I JAH! Rastafari! och glöm ALDRIG Jesus och Profet Gadman som öppnade mina ögon!
Twelve Tribes of Israel

2008-02-28 21:07
har ja sagt nåt om din syn på hår o musik...

skärp dig..

2008-02-28 21:17
finns dock i faqn hur man gör dreads så den platser väl här på sätt och viss dockligger själv  forumtråden under musik så bådda har väl rätt

kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-03-09 18:27
det måste finnas ngn herregud.