I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Freaky Sex

Övrigt - Blandat

   

2006-03-01 12:14

Freaky Sex

Alltså förr i tiden hade man ju vanlig sex. Dvs missionären regerade. Sedan testade man nya ställnignar och kände sig jävligt äventyrlig.
När jag först började ha sex var det 3 ställningar som användes flitigt.

1. Missionären

2. Doggy style

3. Ponyback ride

Jag har märkt att killar har blivit mer och mer freaky i sängen. Dels av egen erfarenhet och av vänner.
Första ställning är inte längre Missionären utan Skevskeden*.
Istället för att pulla dig stoppar han upp 3 fingrar i röven som att det vore världens normalaste grej. De riktigt freaky killarna försöker sedan trycka in de fingrarna i munnen på dig (hände min kompis, hon är skadad for life).
Andra försöker till och med ha analsex första gången :O!

Självklart menar jag inte One-night-stands. Går du hem med någon främling efter ett antal öl och klubbande får du skylla dig själv om han försöker peta dig i ögat med sin snopp. Jag menar den här killen som du har träffat i några månader, du är lite förälskad och känner dig redo att ta det vidare och han blir som utbytt. Istället för Johan med de fina gröna ögonen och heta kroppen är det Stavros, den sexgalne greken från porrfilmen som skrämde skiten ur dig.

Killar : Är det för att ni har väntat så länge på sex att ni blir helt galna när ni får doppa??

Eller så har ni verkligen blivit så skadade av porrfilmer, vad vill ni ha sen, strippershoes i sängen???


Så, vad är det här med att peta en tjej i röven, har ni verkligen träffat på nån som diggar det och vet ni verkligen HUR man ska gå tillväga? För det är ju inte bara att peta på.


Jag tror att det var Jamie Foxx ( i'll cock it for ya) som skämtade om att svarta kvinnor inte tycker om "that freaky shit". Det är ju från tjej till tjej, vissa gillar det, andra avskyr det.

Tjejer:
Om ni tjejer vill så kan ni väl berätta om ni diggar analsex och hur det kom sig att ni hade det överhuvudtaget. Var det på er egen initiativ eller gav ni med er för killen som bad och bönad e??


........................................ ........................................ ......................
Det kanske är för tidigt för snuskprat men jag har varit uppe sen 5 och skiter fullständigt i det.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.