I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Soft dröm...

Övrigt - Blandat

   

2006-05-19 02:03

Soft dröm...

har lite tråkigt såhär på natten tänkte att någon kunde joina mig med att återberätta någon skön dröm ni haft.. kanske nu i veckan kanske någon som inträffade för några år sen.. allting soft är välkommet!


Iförrgår så drömde jag var i min flickväns hus o när jag skulle dra därifrån så träffar jag Snoop dog som står och chillar han räcker mig en svartpipa som är väldigt lång(där skaftet är c:a 30cm långt) där det bolmar upp rök ur o han säger "Heeee"(Med den där sköna "high"rösten:D) han har en pipa o jag har den andra o så börjar vi chilla stenhårt

..sen efter ett tag.. så har vi rökt så mycket vi knappt kan stå upp men det hindrar inte mr snoop för att vilja "styra upp" lite mer(alla som sett "up in smoke tour" förstår ;-) vi ringer en polare till mig o han tror självklart inte att jag har fått äran att hänga med snoop, tror att det är fejk eller något.. sen utan att hinna reagera så har snoop lämnat drömmen... kort o gott där var drömmen slut.....