I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

jag har blivit misshandlad

Övrigt - Blandat

   

2006-07-08 14:02

jag har blivit misshandlad

Fan alltså, igår så for jag ner på stan efter alldeles för mycket alkohol.

På vägen möter jag och min flickvän nån tjej som vill bråka med henne, jag försöker såklart lösa det hela, men misslyckas, då tjejens kompis (som har gått i min klass sedan 4an) börjde knuffa bort mig.

jaja, jag och min fru gick vidare och sket i hon som ville bråka. Min brud for hem, och jag gick vidare med några andra vänner.

Här blir jag slagen för första gången, och jag blir slagen av tjejen som ville bråka med min tjej. Hon tog upp en jävla sten och började härja mot mitt ansikte. Jag skrattade dock bara åt hennes löjliga försök att skada denna stålman med allt för mycket hembränd sprit i magen.

DÅ kommer tjejens kompis som gick i min gamla klass fram till mig och börjar snacka om att min tjej är en jävla fitta och fjortis osv. Jag blir såklart förbannad och knuffar bort henne och skriker något djupt opassande.

Ungefär här blir allt väääldigt suddigt. Jag minns att jag stod utanför big boy, och att någon skrek nåt och skallade mig så jag föll ihop. Sedan minns jag ett knä i ansiktet.

Jag tror att jag bara gick därifrån, men när jag kommit en bit så springer en kille ikapp mig och ställer sig framfr och skriker "HAR DU SLAGIT SANDRA????", innan jag hinner svara så känner jag hur mina tänder trycks in i min överläpp.

Härefter är det helt svart nästan. Jag har dock ont på fler ställen än de 3 jag minns jag vart slagen på. Jag minns att det var mycket folk och att någon kom med is. Sedanåt jag tror jag.

Vars vill jag nu komma med den här tråden? Vettefan, hur får man bort svullnad på läppen snabbast? Har lagt is som fan, men jag har för mig att det inte ger nåt om man inte gör det ganska fort.

Justja, det fittigaste av allt är att 2 av de 3 kilarna som spöade mig har jag gått i min paralellklass i typ hela min skolgång, och det mest fittiga är kanske att jag har förfan tränat fullkontaktskarate och skit. Men inte fan kan jag slåss för det! Så, nu har ni slösat bort typ 5 minuter av erat liv på denna jävla smörja. HA ett bra liv!

we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die