Vilken är den bästa låten...
enligt dig? Nu menar jag inte att ni ska sitta och tänka i timmar för att komma på den ultimata, utan släng ur er den som känns bäst för tillfället.
Wordlife no doubt baby
Basshunter - Strand Tylösand <3
Mad sin - Fuel for brains Mad sin - Dead moon
Signatur får rum här
gift of gab - way of the light rent spontant!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Jag svarar, Big L - Da Graveyard (feat Jay-Z, Finesse mfl)
Wordlife no doubt baby
för tillfället känns The Firm - Affirmative Action som ett utmärkt val.
"life's a garden, dig it."
Jedi Mind Tricks - Before The Great Collapse snurrar mycket just nu
ask Beavis, I get nothing Butt-head
en av världens aboslut bästa låtar är ju självklart "Barn av vår tid" med Nationalteatern.
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
Johnny Cash - Hurt för tillfället, men det är mext en hungup mer än musikaliskt bra framfört. fast det finns så jävla många Iris - googoodolls War is over - Sarah Brightman ft Kasem Warrior - Matisyahu Everybody hurts - REM Luxurious - Gwen Stefani tyvärr jag måste tänka i timmar, tycker om för mycket för att sållra. dessutom gilar jag så många olika musikstilar så att många låtar inte ens är jämförbara Däremot alla tioders artist blir för alltis MJ för mig, har alltid varit så och förblir. bland nyare artster är det Matisyahu
Femme fatale
babyshambles - fuck forever
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
gnarls barkleys crazy är bättre!
Femme fatale
beyoncé - resentment
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
philemon arthur and the dung - in kommer gösta
Jason Mraz - I'm Yours
.,--..
snook - inga problem ceasars palace - from the bughouse bony m - ma baker och massor med fler!
Jabtizemo P17 ja den är riktikgt skön =)
Twista - It feels so good Twista - Legit Ballers Younga Wolfpack - Bow for the wolves Ruff Squad ft. Wiley - Be 2Geva Eller Nappy Roots - Po Folks. Jag är för svag för att kunna välja mellan dem just nu.
blir olika varje dag beroende på humör. Idag är jag på humör för en classic, Pilot - Magic!
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Raymond & Marias nya låt Storstadskvinnor faller ner och dör . sjukt bra
My heart lives in my vagina.
Jag får väl tönta mig lite jag med och nämna Peter Broggs - Just because I´m a rastaman bara för att jag lyssnar på den nu och den är zÅ fAkkinG k00lz0r!1!!11)(&%}&¤¤/(/)?/&% Trött idag, ja...
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Leonard Cohen - Everybody knows "Everybody knows that the dice are loaded Everybody rolls with their fingers crossed Everybody knows that the war is over Everybody knows the good guys lost Everybody knows the fight was fixed The poor stay poor, the rich get rich Thats how it goes Everybody knows" "Everybody knows that you love me baby Everybody knows that you really do Everybody knows that you've been faithful Ah give or take a night or two Everybody knows you've been discreet But there were so many people you just had to meet Without your clothes And everybody knows" <3
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
oasis - some might say
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
Slayer - Eyes of the insane :)
Fuck me, I am weak
wyclef jean- perfect gentleman
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign
JMT - Heavy Metal Kings just nu
Jag skakar i dockskorna... Kriget kommer!
capleton- gimme the woman
Tool - The Pot <3
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
antingen bob dylan - you're gonna make me lonesome eller arthur russell - a little lost
Mic_Styles P18 varför skulle det vara att tönta sig?
Sticky Fingaz - Come On ! Alltid så bra när man vill piggna till
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Hudvård Nej, det är det inte..jag är trött och lyckas som vanligt använda fel ord för att beskriva saker och ting. Bortse från det helt och hållet, jag är inte att lita på när jag börjar svamla så här på kvällen. En låt till också: Alpha Rowen - Addictive Love Och hela Ranking Dread In Dub plattan! King Tubby och Scientist med Roots Radics och Sly & Robbie. Om någon kommer ihåg vad den hette innan den blev nysläppt under det namnet så vore jag tacksam, jag vet det men jag kommer verkligen inte på det nu..totalt hjärnsläpp.
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Lyricist
2006-09-18 22:51
Big pun - ghetto luv eller något sånt. Fett soft iaf
Holly Dolly-Dolly song
Wa wa wee wa!
Saigon - true story Jedi mind tricks - Razorblade salvation (från nya skivan)Jedi mind tricks - Uncommon valor a vietnam story ft. R.A the rugged man (också från den nya)
Fucks your life up crew Tjabo!
Led zeppelin - Stairway to heaven är i alla fall den mest ultimata låten. Lyssnade på den idag för första gången på jävligt länge och den funkar ju alltid
Hallucinogen - L.S.D. Simon Posford ÄR Kungen.
Tell them it's okay even though it's fucked.
Fattaru - Nattmusik
Lily Allen - Smile
Trodde du ja!
Disturbed - down with the sickness slipknot - before i forget eller nåt
Iklädd lappmössa höjde Skellefteås lagkapten Hardy Nilsson SM-bucklan inför 12000 åskådare i Scandinavium och miljontals tv-tittare. Äntligen fick Skellefteå AIK sitt första SM-guld i ishockey!
Dont fear the reaper - Blue Öyster Cult <3<3<3<3<3<3<3 <3<3<33<<3<33<<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3
" If you're gonna beat down MY friend in MY bar, there's a two drink minimum " - Moe <3
modonna - skin. gillar madonnas äldre låtar. dom som nu splas på radio e bara skit
jag levde för kicken , precis som du
B-I-G, håller med om att den är sjukt bra!
Wordlife no doubt baby
Gentleman - Send a prayer Gyptian - mama Grtis - Ooh aah dessa spelas flitigt på min mp3 just nu =)
I'm really smart, like... like Jeopardy smart.
The Smiths - there is a light that never goes out Tiger Lou - Albino Apparel The Cure - Plainsong Rökysopp- Sparks Broken Social Scene - Love and mathematics Broken Social Scene - Anthems for a seventeen year-old girl Mitchell Brothers - Alone with the TV Goo Goo Dolls - Iris O.C. - Far from yours DMX - When I'm nothing Looptroop - Sparkplug Looptroop - Trrism Mycket blandat...
jusst nu. Christina aguilera - hurt
sant så sant att madonnas gamla är bättre. mästerverk för fan
Femme fatale
just nu har jag fastnat för malcolm maclaren - about her och nancy sinatra - (bang bang) my baby shot me down. båda från kill bill soundtracket. annars är vaska ilieva - imala majka devet sina den bästa låten in the history of music. handlar om en kvinna som har 9 vackra o smarta söner, och en son som är förståndshandikappad o ful. så hon slänger ut honom. osv osv osv. gråter varje gång jag hör den.
We call them winerbrods.
death in vegas - scorpio rising
Red Hot Chilli Peppers - Made you feel better Bäst just nu iaf.
bullet for my valentine - curses ;)
- OKAAAAJ