I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

klubben tyckeratt!

Övrigt - Blandat

   

2006-10-27 16:17

klubben tyckeratt!

Det är svårt att hävda att en sak är den enda rätta saken. Alla olika åsikter som man har är byggda på ens egen erfarenheter och behov. Vare sig man vill eller inte. Kanske kan man hävda att något är rätt för en själv men man kan knappast veta vad om är rätt för någon annan och ännu mindre för ett helt folk. Därför känns politiken väldigt skev och konstig i mina ögon. Jag tycker utan att ha någon bättre lösning själv att hela det "demokratiska" systemet är väldigt konstigt. Att man väljer ett fåtal personer som sedan ska få styra och ställa som dom vill. Jaja.. till saken. Jag vill hylla den enskilda människans åsikt och rätt att ifrågasätta och diskutera. Därför inviger jag nu en klubb som kallas: TYCKERATT. Gå in på min pres om ni är intresserade och gå gärna med. Jag tänkte att det kunde vara ett forum för disskussion i ett mindre format. Vi kan ha arrangerade diskussioner från vecka till vecka till exempel.  

pinsamt