I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vila I Frid Brad Pitt

Övrigt - Blandat

   
Hangaround

2006-11-13 10:13

Vila I Frid Brad Pitt

Onödig tråd eller inte. Fortfarande en tanke som slår mig lite då och då. Kanske för att jag är så jävla kändiskåt eller bara för att jag inte har så mycket annat att tänka på?

Men de flesta av oss, lixom likt vad våra förfäder varit med om kommer även vi att vara med om de "storas" bortgångar. Inom ca 60 år kommer nästan alla stjärnor, royalties och mäktiga människor att ha dött.
Vi kommer att bevittna våran kungs död, även drottnings. Ny kung och Drottning kommer att sättas till tronen. Vi kommer att uppleva att våra största insperationer inom musik ,film, kultur och med mera att dö. Om inte speciellt relevant då så kommer vi endå att uppleva till de flestas önskan(?) att George Bush dör. Att alla stora tyranner, diktatorer och presidenter dör. Listan kan ju göras lång eftersom att alla som är över 30 kommer att dö före mig. I alla fall om jag inte fått lungcancer eller dött i en bilolycka före dem.

Vet inte om det är hesmkt eller inte. Men jag ser nästan fram emot att få följa Aftonbladets löpsedlar och nyhetssändingar om våra storas bortgång. Inte för att jag vill att alla skall dö men som sagt, det är en tanke som återkommer lite då och då.

Så. Vilka bortgångar kommer man att sörja mest? Vilka kommer man ta med ett "jaha? Är han död nu?" och vilka bortgångar kommer man att bli glada över?

Jag kommer att fira att grupper som "My Chimical Romance" och "Panic At The Disco" gått bort.
Att krigskåta män går bort eller avrättas.
Jag kommer att hedra musiker som betyder något för mig och även Johnny Depp. Fotografer och andra kulturella och kreativa nissar. Frank Andersson och Arne Weise.

Och en annan rätt rolig sak att speculera i är hur dessa lösedlar kommer att se ut om några år. Men glöm inte bort att leva i nuet också.