I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Udda giftermål..

Övrigt - Blandat

   

2006-11-16 02:08

Udda giftermål..

Tjenare whoa. Jo, det är såhär att jag dras med ett mindre dilemma.. Jag har ett relativt stadigt förhållande sen 4 mån tillbaka, och min flickvän har kommit på en ganska bisarr idé.

Min bästa kompis, som iofs inte är en speciellt attraktiv, och min flickvän ska gifta sig, PÅ SKOJ i början av nästa år. Jag är 17, han är snart 18, min flickvän är 16. Jag har inga större problem med det hela, iochmed att det inte går att ta seriöst nånstans, men samtidigt känns det fel på något sätt. Nu kanske ni tycker att det här är helt sjukt, men det är bara en rolig grej liksom. Flummare imellan.

Hur borde jag känna i ett läge som detta? Borde jag skita i allt, låta dom gifta mej och muncha på bröllopstårta nån gång i mars nästa år, eller säga ifrån? Om jag säger ifrån så förstörs hela poängen och jag kommer väl antagligen anses vara tråkig, fantasilös, och mitt sinne för humor kommer aldrig mer kunna tas på allvar, i min bekantskapskrets.


hjälp?

fuck all you haters!