I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sexlust innan 15.

Övrigt - Blandat

   

2006-11-21 15:46

Sexlust innan 15.

                                         Dessa dar


Allt nästan sjunker ner i åldrarna mer och mer hela tiden det vet ju alla.
Alla hoppas jag nu vet att det har kommit en "ny" lag för ett tag sen som gör att det är olagligt att ha sex när man är under 15 år och det spelar ingen roll vad det är för omständigheter det rör sig om. Det är olagligt och det kan bli våldtäkt mot barn sexuell utnyttjande av underåring osv. osv. Men det är inte det jag vill komma till utan istället se är det hur många har egentligen en sexualdrift ett sexliv innan man är 15 + ? Tänk att personerna inte ens har börjat i gymnasiet. Så var det inte på min tid i alla fall. Hur är det idag är det som alla säger att till och med sexlusten har sjunkit ner så lågt att 12-14 åringar är kåta och har sex med varandra fan när jag var så liten lekte jag med lego. Ska inte barn få vara barn. Eller vad är det som gör att så många små faller för grupptryck och annat och barn längre inte får vara barn.

Så jag släpper ordet fritt.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.